Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Bąblowiec

Siostra jeszcze się nie sfotografowała w nowej czapce, ale za to ja namówiłam Kochanego na szybką sesję w plenerze.

Estońska czapka zgapiona bezczelnie do Rene ;) Moja w kolorze purpurowym, Jola ma miodowo-rudą. Druga purpurowa dzieje się dla cioci, a w planach jeszcze jedna ruda i gołębia.

15 komentarzy:

  1. Śliczna, gdzie można zdobyć wzór,
    może Ty rozpiszesz jak tyle czapek zrobisz,proszę.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czapka i super w niej wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka. Koniecznie pokaż te następne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już podziwiałam na Ravelry! *^v^*
    Ale błagam, nie nazywaj go tak strasznie, to mi się kojarzy z okropną chorobą! Może Bąbelkowiec?... ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, na pewno nie będę rozpisywała wzoru. Ażur można znaleźć w książce "Haapsalu sall", nazywa się Piibelehekiri.

    Brahdelt, Bąbelkowiec, mówisz? Niech będzie ;)

    Dziękuję za komplementy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :D Kolor śliczny i bardzo twarzowy. Historia z czapką rozbawiła mnie do łez-niewiarygodne! Ma baba szczęście, że zębów nie zgubiła przy okazji "oddawania" cudzego... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapa super, i pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudna czapeczka!!! Jejku, dlaczego nie jesteś moją studentką?... oj, oj... Piątkę dałabym juz na wstępie!
    Pozdrawiam cieplutko!!!
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna !!!
    Pokazuj następne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten bąblowiec to mnie też się z choróbskiem wstrętnym kojarzy, a szkoda by było czapkę śliczniastą kojarzyć z zarazą paskudną:)
    Dołączam się do wnisoku o bąbelkowca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna czapka. Uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna czapka i bardzo ladnie ci w tym kolorze..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w tej czapusi. Śliczne jesteście obie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno czapka jak i sesja wybitnie udana. Otulacz zapinany na guziki szczególnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń