Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 8 grudnia 2010

Co nowego na drutach

2 z 3 zaplanowanych czapek zrobiłam, teraz została mi ostatnia, ale muszę trochę odpocząć od tego wzoru.

Szukam teraz jakiegoś ciekawego wzoru na rozpinany sweterek. Oczywiście te co mam w kolejce nie są zbyt pociągające. Za to te, których nie mam wzorów są szalenie interesujące. Czysta złośliwość ;)

Po porażce z Piórkowym postanowiłam na razie darować sobie robienie od góry. Nie mówię, że w ogóle, ale przynajmniej na ten projekt :]

Szalenie podoba mi się Audrey in Unst, z Twist Collective. Nie posiadam, co prawda wzoru, ale mam zamiar improwizować. Sam sweterek ma ciekawą konstrukcję, bo jest robiony bezszwowo, a rękawy nie są wszywane, ale wrabiane. Nie mam zamiaru kombinować jak koń pod górę, robię rękawy oddzielnie i je po prostu przyszyję. Sam ażur jest podobny (jeśli nie taki sam) jak w sweterku z Phildara. No to co, zaczynamy?

A drugi sweterek, który doprowadził mnie do stanu natychmiastowej żądzy posiadania to Roheline z najnowszego Twist Collective, który zamierzam kupić. Nawet w tym celu założyłam sobie konto Paypal :]

7 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia ze sweterkami, ja się w Rohelin też zakochałam, ale nie kupię będę kombinować, znalazłam podobny wzór w jednej z książek druciarskich, zobaczymy co z tego wyjdzie, boję się tylko robienia od góry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Roheline jest piękny, koniecznie go dziergaj! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  3. No roheline to cudeńko, a na takiej gliździ chudzieńkiej (to komplement!) będzie wyglądał cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, Ty zawsze wiesz co wybrać!!
    Podziwiam co zrobiłaś i czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby co to mogę poratować kontem na Paypalu, jeśli jest ci potrzebne tylko do zrobienia zamówienia :) Jakby co kontakt przez bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Roheline jest piękny i taki nietypowy. Zacznij od niego, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie zaczęłam od góry.Aby nie zapomnieć.Mieszane uczucia. Jak ktoś całe życie robi od dołu - na stare lata trudno się tak przestawić.Ale dłubię.
    I to o tych wzorach to też znam.Jakbyś mnie przez okno podglądała.
    Może nam od tego drutowanie tak jakoś się przestawia, czy co?
    :)

    OdpowiedzUsuń