Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 30 grudnia 2010

Reszta Estońskich czapek

Obiecane czapki:

Joli

Ewy


Cioci


Gosi

Moja Audrey ma już ponad 40cm, znaczy się mam połowę wysokości pachy pleców. Trochę już jestem sfrustrowana, bo prułam ją po raz kolejny, ale nie całą (na szczęście). Jak skończę plecy to będzie fajniej, bo zaczyna się ażur :] I nie mogę się doczekać (chyba po raz pierwszy) rękawów! Te są robione rzędami skróconymi, nic się nie wszywa!

Święta i koniec roku mamy z Kochanym awaryjne. Zepsuł nam się samochód a dziś fontannę urządził mi kran w kuchni. Niedługo będziemy bankrutami...


15 komentarzy:

  1. Czapki śliczne! A awarie może po prostu chcą zdążyć przed podwyżką Vat - u. I od nowego roku ich nie będzie ;)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne czapy! oczy się do nich śmieją tak bardzo, że przydałaby się kolejna para rąk,żeby zdążyć z tym drutkowaniem;)
    Oby w Nowym Roku awarii było jak najmniej, a pogodnych chwil jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie czapy świetne, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, za komplementy i życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się u Ciebie wyczapkowało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wybór kolorów! Powinniście wszystkie razem iść w nich na spacer. *^v^*
    Trzymam kciuki, żeby nie było więcej awarii!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna hurtownia ;) ta szara jest śliczna, taki kłębuszek

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja imponująca i syskie cudne :)

    Awariom mówimy STOP!!!
    Samych Radości w Nowym Roku Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne czapeczki. wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapki przepiękne i nie dziwi mnie ich popularność u Ciebie - ja też bym taką chciała. zainteresował mnie Twój wpis o rękawach z rzędami skróconymi.Ja aktualnie robię Harmony i chciałam takie właśnie rękawy wykonać, szperam po sieci i nic nie mogę znaleźć, czy może masz namiary na takowe co tłumaczą jak je wykonać, byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapki są świetne. Rękawy robione od góry rzędami skróconymi to mnie trochę wciągnęły i znowu je robię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne czapeczki! Ale się ich narobiłaś! Jestem strasznie ciekawa rękawów robionych nowym jak dla mnie sposobem. Kiedyś próbowałam zrobić taki rękaw, ale mi nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne :)
    az mnie kusi, aby podrobic i tez sobie zrobic!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne czapki///niby takie same a kazda inna...pracowita z ciebie dziewczyna....pozdrawiam zyczac wszystkiego co najlepsze w nowym roku..ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapki urody niespotykanej. Gratuluję. Tez jestem zainteresowana rękawami robionymi rzędami skróconymi bez wszywania - proszę opisz zasadę jak to się robi. Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń