Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 14 stycznia 2011

Maile

Skończyłam zieloną Maile, dla Córeczki koleżanki.

Obecnie na tapecie kolejny dziecięcy sweterek w barwach Jagielloni. Osobiście nie jestem fanką piłki nożne, ani żadnej konkretnej drużyny, ale tatuś dziecka jest. Ten sweterek będzie dla córeczki tatusia ;)

Audrey musi jeszcze ciutkę poleżakować, bo trochę serce do niej straciłam. Zrobiłam już plisę z dziurkami, teraz zostały rękawy. I tutaj mam problem, bo nie bardzo rozumiem wzór. Muszę się bardziej w niego zagłębić.

11 komentarzy:

  1. To taka Jagiellonia w wersji mocno soft! Bardzo ładny sweterek!
    Dziś, wcześniej oglądałam jego wersje na Rav, na pewno przymierzę się do tego modelu, o ile jakaś dziewczynka się pojawi w pobliżu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne , dziecięce sweterki wychodzą z Twych rąk.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny!! Mała dama będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek superancki ;-))


    Kasiu, czy mogłabyś podać jaka próbka wychodzi z Wnukowego Kaszmiru?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek przepiękny, czekam na kolejne małe dziełko, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karino, każda dziewiarka ma inną próbkę z tej samej włóczki na tych samych drutach. Radzę samej zrobić próbkę.
    Mi na 3,75mm wychodzi 24o/34rz kwadrat 10/10cm

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki ;-)

    chciałam wiedzieć tak "mniej więcej";-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta Maile :) A ja planuję dla Pana Syna kamizelkę w kolorach Jagi :) Trochę na cześć pewnych wujostwa, którzy są wielkimi kibicami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy, jak ja dawno nie robiłam takich maleńkości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny azurowy sweterek dla malej damy...sliczny i elegancki..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń