Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 5 stycznia 2011

Reklama

Sylwestra spędziliśmy ze znajomymi, którzy mają kablówkę (my nie mamy). Niestety nie oglądaliśmy całą noc tv ;) Znajomi oprócz kablówki mają też niemowlaka, więc w przerwie na wieczorną kąpiel, razem z Kochanym rzucaliśmy oczyma na rzeczoną kablówkę. A konkretniej na jakiś brytyjski kanał, który reklamował portal randkowy. Sam portal mnie nie interesuje, ale dziewczyna grająca w tej reklamie miała fantastyczny sweter! Pół dnia spędziłam na szukaniu tej reklamy, a tak na prawdę to swetra ;) . Niestety samych zdjęć nie znalazłam, ale mam za to filmik! Ha! Czego to na youtube'ie nie ma ;)



Wrabiane wzory jakoś nigdy mnie nie zachwycały, ale ten sweter mnie urzekł! Postanowiłam się tego nauczyć i wpisać na listę "do wydziergania" coś podobnego do tego sweterka.

Audrey znów leżakuje... Tym razem przez moje skłonności mordercze względem drutów. Kolejną parę zniszczyłam i czekam na przesyłkę ze sklepu z nowymi sztukami knit pro!

10 komentarzy:

  1. Podobny sweterek pojawił się w nowym nrze Knitscene
    http://www.ravelry.com/patterns/library/solveig-yoke
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam! I jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny blog! Sprzedaję bransoletki z muliny : www.bransoletki-z-muliny-sprzedaz.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę, jaki owocny Sylwester! i małe dzieci czasem się w drutowaniu przydają ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Ciebie doskonale, ostatnio oglądam serial Detektyw Foyle którego akcja toczy się na przełomie lat 30-40 i jestem oczarowana ilością wspaniałych sweterków w jakich to chodzą sobie aktoreczki. Kilka mam na oku do ewentualnego skopiowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki sweterek, podobny (tylko w błękitach) jest chyba jeszcze do kupienia w Kapphalu, chodzę wokół niego od miesiąca, bo następna zima mnie zastanie zanim sobie taki wydziergam... *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze, ze Nowy Rok zaczęłaś od powiększenia listy "do zrobienia" czyli prawidłowo.
    Z wypiekami czekam na kolejny wpis bo liczę, ze napiszesz o metodzie robienia rękawów rzędami skróconymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu, w następnym poście jeszcze na pewno nie napiszę nic o tej metodzie, bo zamordowałam druty i czekam na przesyłkę z nowymi, żeby móc dokończyć Audrey. Na razie mam przymusowe wakacje od niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter świetny mnie się też zawsze podobają takie wzorki- ja to bym chyba podciągnęła pod wzory norweskie, a dużo ich na dropsie :))

    OdpowiedzUsuń