Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 25 stycznia 2011

Wyprzedaż

Mam w zapasach włóczki, których na pewno nie wykorzystam.

Kupiłam je kiedyś pod wpływem jakiegoś pięknego szala, z zamiarem, że go wydziergam...I tyle w tym temacie, bo na zamiarze się skończyło.

Niestety nie pamiętam składu włóczek. Po próbie ogniowej mogę tylko powiedzieć, że jedna i druga zawiera wełnę, bo się elegancko kruszy po spaleniu i nie tworzy stopionych główek. Obie są cieńsze od Zephir'u Adriafilu.

Szara, cieniutka włóczka na cewce- SPRZEDANA!
Waga z cewką: 260g (cewka ok 30g)
Cena: 20zł + koszty przesyłki. W Białymstoku możliwy odbiór osobisty

Bordowa cieniutka włóczka - SPRZEDANA!
Waga: 185g
Cena: 20zł + koszty przesyłki. W Białymstoku możliwy odbiór osobisty

Moherek Anilux, 1 motek
Waga: 100g
Kolor: Czarny
Skład: 36% moher, 24% wełna, 40% akryl
Cena: 10zł + koszty przesyłki. W Białymstoku możliwy odbiór osobisty

(Ręka trzęsie mi się jak staremu pijakowi, więc zdjęcia nie powalają. A i tak wybrałam te najlepsze ;))

Kto pierwszy ten lepszy. Piszcie na maila: fiu-bzdziu@o2.pl

Ps. W poprzednim poście dodałam schemat rysunkowy, teraz powinno być jaśniej :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz