Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 5 lutego 2011

Zużywanie zapasów

Planów robótkowych mam mnóstwo, ale je zweryfikowałam. Musze się pozbyć włóczek, które mi zalegają a nie są moje (przynajmniej część). Na pierwszy ogień idzie Czterdziestka w różnych kolorach. Zrobię Ani Idlewood pasiasty.

Z Anią (najmłodszą siostrą) kupiłyśmy kiedyś Czterdziestkę szarą na sweterek z Phildara. Sweterek powstał, Ania zdążyła już z niego wyrosnąć, a prawie 300g jeszcze mi zalega. Miało być z tego bolerko, ale zabierałam się do niego jak pies do jeża i pomysł upadł. To będzie składowa nr 1 nowego projektu.

Kolejną częścią będzie ruda Czterdziestka. Kupiłam jej 1o00g (!) na wdzianko Longorii dla mamy, na które zużyłam 5 motków. Z reszty zrobiłam sobie Mrs. Darcy i dwie Estońskie czapki. Zostało mi jakieś 100-150g.

Ostatnim elementem jest amarantowa Czterdziestka, też z Estońskich czapek. Dokupiłam jeszcze jeden motek.

Nie myślałam wcześniej o połączeniu rudego z amarantowym, ale jak robiłam czapki, to wrzuciłam oba te kolory do koszyka i stwierdziłam, że razem wyglądają fantastycznie i konieczniu muszę je ze sobą zestawić.

9 komentarzy:

  1. Zestawienie wygląda interesująco. Chętnie zobaczę efekt końcowy i na pewno nie tylko ja. Dziergaj więc, czekamy na prezentację gotowego dzieła, że tak pozwolę sobie w liczbie mnogiej, w imieniu innych blogowiczek również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisuję się do komentarza Gosi.A swoja droga możne warto by było np na forum pokazać pomysły na zużywanie zapasów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na finał!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienie kolorów - SUPER. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego. Jestem pod wrażeniem Twoich "dziergadełek". A tak przy okazji mogłabym prosić o schemat i opis wykonania czapek estońskich <:0). Jeśli tak to proszę o e-mail: malgosia-hafty@wp.pl i zapraszam do siebie: http://wrzosowespelnieniemarzen.blogspot.com/ Pozdrawiam gorąco - Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo fajne połączenie kolorków. Efekt końcowy napewno bedzie rewelacyjny!!!! Eh, jak ja żałuję, że nie umiem robic na drutkach:(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok siebie wygląda to pięknie, ale poczekaj, aż zobaczysz to w robótce. Ja tak się zachwycałam motkami ciemnego niebieskiego i bordowego brązu obok siebie, ale w robótce wyszło koszmarnie, zrób sobie małą próbkę żeby w razie czego nie pruć dużego kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, przestraszyłaś mnie. One obok siebie nie będą. Rozdzielę paski rudego i amarantowego szarym.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne plany :
    ja też w nowym roku postanowiłam odgruzować pokój i zużyć nagromadzone zapasy :)

    OdpowiedzUsuń