Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 12 marca 2011

Brak czasu

Znów cierpię na brak czasu. Zajęć na uczelni nie mam więcej, ale za to mam egzaminy w czasie "normalnego" semestru. Najbliższy 21 marca. W sumie to lepsze rozwiązanie niż 8 egzaminów w sesji letniej. Wtedy to by było wesoło dopiero.

Coś tam dzieję cały czas. Idlewood skończyłam. Zdjęcia na siostrze jak tylko zblokuję sweter.
Wyszedł dość duży, bo jest sukienkowej długości i ma długi golf, a ja nie mam takiej powierzchni w domu, więc muszę do mamy jechać i całą operację blokowania przeprowadzić.

Aktualnie na drutach Frost Flowers. Jak zwykle wstrzeliłam się idealnie w porę roku ;) Wiosna idzie a ja raczej zimowy sweterek zaczęłam. Następny w kolejce rozpinany kardiganik z Camilli.

W międzyczasie prułam intensywnie. Pozbyłam się z szafy swetrów, których nie nosiłam: tego i Sreberka. Fioletowy spruł się elegancko, niestety Sreberko już trochę mniej. Spruł się ładnie, wyprostował też, ale okazało się, że nitka trochę się różni kolorem i fakturą z tymi motkami, które mi zostały. Nie wiem co teraz zrobić. Chciałam machnąć Audrey, ale wydaje mi się, że nie wystarczy włóczki tej sprutej, a jest znaczna różnica między tą a nieruszaną :/

10 komentarzy:

  1. Problem z miejscem do blokowania znam z autopsji (patrz: moje poprzednie posty).
    Też szykuję się do prucia nienoszonego sweterka, ale nadal trochę mnie to boli...A z fioletowego to całkiem sporo włóczki pewnie masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jakieś 500g. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić ;)
    Czytała o perturbacjach przy blokowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może jakieś cudo z kapturem? Warkocze tez są wełnochłonne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy różnicy odcienia możesz robić rząd jedną włóczką rząd drugą.
    Odcienie się zleją, ale wymaga to dziania na 4 kłębki. 1:1, 1:2, 2:3, zależy jaka jest proporcja ilości jednego i drugiego odcienia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, Feri. Też o tym myślałam. Spróbuję tak zrobić, jeśli będzie beznadziejnie, to sobie daruję. Ale jest szansa, że coś sensownego wyjdzie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nikogo nie przejął los Sreberka, zatem ja zadam to pytanie: DLACZEGO? Był taki piękny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo nie pasował na moją figurę. Nie ma w nim wcięcia w talii, a ja jestem beztaliowiec, i muszę ją sobie robić sztucznie, przez akcent w ubraniu. Tego akcentu zabrakło w Sreberku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko Ty jesteś na czasie ;) Ja właśnie skończyłam zimową spódnicę... heh.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny blog!bede tu czesto zagladac!ja tez uwielbiam tworzyc!

    pozdrawiam

    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a masz kwiatka :*
    http://pialjaka.blogspot.com/2011/03/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń