Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 29 marca 2011

Trochę zdjęć

Na pierwszy ogień komin- Urodzinowy Prezent. Wzór jest taki sam jak w kominie, Nagrodzie w Candy zeszłorocznym. Ażuru nie widać, ale same wiecie jak się czarny fotografuje. Właścicielka jest zachwycona.

Wzór: Old Shale Smoke (za darmo, tutaj)
Druty: 6mm
Włóczka: Moherek Anilux
Modyfikacje: nie pamiętam :]


Teraz Idlewood siostrzany. Zdjęcia też nie zachwycają, ale na razie nie ma szans na lepsze.

Wzór: Idlewood (tutaj do kupienia)
Druty: 4,5mm ciałko, 5,5mm golf (ale udało mi się uzyskać pożądaną próbkę, więc nie musiałam kombinować z matematyką :))
Włóczka: Czterdziestka w kolorze szarym, rudym, i amarantowym (nie wiem ile w sumie zeszło mi włóczki)
Modyfikacje: Zdecydowanie dłuższy korpus, brak kieszonek, bardziej zaakcentowana talia (więcej oczek odjęłam)

Frost Flowers leżakuje. Medytuję nad rękawami. Zatrzymało się na etapie kadłubka.

8 komentarzy:

  1. Piękna robótki, wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wzór komina mało widoczny. Jednak chciałan pochawlić tunikę. Swietnie wyglądają paski i doskonale są dobrane kolory - robi wrażenie. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja Idlewooda jest śliczna! Jak ja żałuję, że nie chodziłam w takich swetrach gdy jeszcze miałam talię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten wzorek i nie wiedziałam, że tak się nazywa. Obyś dalej robiła bo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła kolekcja :)
    ja mojego frosta robilam w dwóch egzemplarzach ale tak często były noszone ze się znosiły, może znowu takiego machnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna tunika pasiasta, akurat na czasie - wiosną pachnie :)
    Ogólnie piękne prace, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za komplementy :] Szalenie mi miło, bo ostatnio zdrowy poziom zadowolenia z sobie niebezpiecznie się obniżył z powodu moich porażek rozmiarowych...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasiasta tunika baaaardzo mi się
    podoba :)

    OdpowiedzUsuń