Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 5 marca 2011

Up date

Kochany zdrowieje, za to mnie teraz rozkłada :/ W związku z tym nadrobię trochę zaległości.

Nie pokazywałam jeszcze Idlewood'a. Wyszła w sumie sukienka... Zobaczymy czy tak zostanie czy pójdzie do sprucia trochę. Dziś przyjeżdża Ania na przymiarkę. Rękawki mają mieć długość trochę powyżej łokcia.


Niestety zdjęć komina jeszcze nie dostałam.

Za to mam zdjęcia Arbuzowego Sweterka na Właścicielce.


Idlewood ciężko nosić ze sobą, więc musiałam coś nowego zacząć. Padło na biały moherek, miał być mix Calm i Fransis Revisited, ale pomysł zarzuciłam. Powstaje Frost Flowers. Mam całe 4 rzędy ;)

5 komentarzy:

  1. Arbuzowy sweterek - cudo ! Jego właścicielka chyba jeszcze słodsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka super :), a swetereka po prostu rewelacja :) Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Właścicielka w arbuzowym wygląda prześlicznie:)), dzięki twojemu opisowi też się do niego przymierzam, tylko muszę zrobić większy.
    Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodziak! Arbuzowy sweterek na właścicielce prezentuje się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, arbuzowy na właścicielce - razem cuda! W sweterku w paski podoba mi się świetne wcięcie i układ pasków w tym miejscu, pomysł super!
    Zdrowiejcie szybko, szkoda zdrowia na chorowanie ;)

    OdpowiedzUsuń