Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 22 kwietnia 2011

Frost Flowers

Jeszcze raz dziękuję bardzo za gratulacje :] Na pewno jakieś zdjęcia umieszczę z ceremonii i wesela.

Padły pytania o ślubne bolerko:
nie planuję już bolerka ślubnego. Miałam taki plan. Ale ślub mam w sierpniu, więc chciałam zrobić z czystego jedwabiu. Niestety nie znalazłam śnieżnobiałego koloru nigdzie, a taka będzie suknia. Inny odcień może sprawić, że bolerko będzie wyglądało na brudne.

Piszę, bo skończyłam Frost Flowers. W sumie to skończyłam już jakiś czas temu, ale leżał niezszyty. W tym tygodniu udało mi się w końcu rękawy wszyć i wykończyć dekolt.




Wzór: Frost Flowers, schemat na blogu Dagny (w okolicach lutego 2009)
Druty: 6mm
Włóczka: biały moherek firmy Angoratex, 4 motki 25g/110m

Nabrałam oczek na 3 motywy ażuru (102o) i akurat w rozmiar xs trafiłam. Korpus dziergałam w okrążeniach, a rękawy na płasko. Talię kształtowałam zmieniając druty na mniejsze. Dekolt jest łódkowaty, miał być golfik, ale już mi włóczki nie starczyło (zużyłam wszystko, zostało jakieś 30cm). Samo dzierganie szło szybko, tylko leżakował sweterek bardzo długo, bo wiedziałam, że i tak dopiero na następną zimę się wyrobię ;)

Wzór, wbrew pozorom, nie jest trudny. Szybko łapie się co i jak, i schemat nie jest potrzebny.

Aktualnie przerabiam rękawy z Drukowanej Scarlet. A następny w kolejce letni kardigan z Camilli.


A na koniec chciałam Wam wszystkich złożyć życzenia świąteczne.
Pogodnych, rodzinnych, i spokojnych Świąt :*

14 komentarzy:

  1. Frost Flowers niezwykle efektowny. Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór nie jest trudny? To ja w takim razie jestem na niego za głupia 9albo zbyt leniwa ^^), bo poległam. Za to zawsze mogę go sobie popodziwiać u innych! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jonko, marudzisz ;) Koniecznie spróbuj jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór efektowny, to fakt. Zastanawiam się nad zrobieniem dla siebie sweterka gładkiego i tego typu ażurowych rękawów.. nie wiem, czy to będzie fajne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :]
    Twój pomysł może być ciekawym połączeniem. Ale trzebaby dziergać z cieniutkiej włóczki, bo z tego grubasa co ja robiłam, to nie wyglądałoby dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe - podoba mi się szczególnie to połaczenie z szarfą. Jak dla mnie - wzór to czarna magia :) Ale jak widać wykonalny i to pięknie.
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek, świetnie komponuje się z tą zieloną kokardą, ślubne bolerko z jedwabiu pewnie byłoby piękne, no ale jak nie ma białego, to nie ma :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Biały jedwab widziałam tuhttp://www.biferno.pl/index.php?products=product&prod_id=766

    OdpowiedzUsuń
  9. Violu, to nie jest biały jedwab. On jest w kolorze naturalnym. Zresztą tak jest napisane "naturalny krem".

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski Ci wyszły te ażury. Mogę jedynie patrzeć i wzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest piękny aj kocham ten wzór.

    OdpowiedzUsuń