Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 1 maja 2011

Dzieję się

Szkołę i ślub trochę ogarnęłam. Co, niestety, nie zmienia faktu, że mam koszmary z tymi dwoma tematami w roli głównej.

Trochę więcej dziergam :] Obecnie na drutach mam aż dwa projekty.

Pierwszy to Ruffles Cardigan z fuksjowej Camilli. Bardzo podobny w konstrukcji do Audrey in Unst. Przekręcony ściągacz 1/1, dość krótki, wrabiane rękawy 3/4 i ozdobny dekolt. I na tym podobieństwa się kończą ;) Zastanawiam się nad falbaneczkami. Nie planowałam ich, ale Magii66 mnie chyba przekonała.

A drugi, Maile. Ale to bardzo szczególna Maile. Koleżanka poprosiła mnie, żebym wydziergała Maile na chrzest jej córeczki. Zrobiło mi się szalenie miło, i ochoczo zabrałam się do pracy. Najpierw poczyniłyśmy zakupy (oł jeeeee!), a potem jeszcze więcej przyjemności (czyt.: dzierganie). Wczoraj wieczorem miałam już prawie skończony korpus, ale... Postanowiłam zmierzyć ile będzie cm w obwodzie. I okazało się, że machnęłam się przy nabieraniu o 10 oczek, i będzie za mały! Chyba powinnam wrócić do podstawówki... Wszystko sprułam, a dziś jestem już na zbliżonym etapie jak wczoraj.

5 komentarzy:

  1. Wracania do podstawówki nie polecam. Ale sweterek wygląda już bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki wyglądają bardzo ciekawie. A ślub ma być przyjemnym wydarzeniem, więc proszę popracować nad wyluzowaniem :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie robótki zapowiadają się bardzo ciekawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizacja ślubu stresuje, ale za to później będzie już tylko spokój i małżeńska sielanka (czego z całego serca Ci życzę :))
    Czekam na zdjęcia gotowych sweterków, bo już widzę, że będą bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny ten KOLOR! Projekt jest super, w tym kolorze będzie wyglądał bardzo efektownie. Czekam na zdjęciea finałowe i życzę miłego dziergania.

    OdpowiedzUsuń