Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 14 maja 2011

Up date

Kiedy naszła mnie wena na pisanie, to blogger zastrajkował.

Sweterek na chrzest już dawno skończony, chrzest się już odbył. Na razie sam sweterek, ale mama Oli obiecała mi zdjęcia. Czekam więc cierpliwie :]

Mój Ruffles Cardigan vel. Żarówiasty ma się coraz lepiej. Pomijając fakt, że musiałam niezły kawałek spruć, ale to już dawno za mną. Teraz kończę plecy i zabieram się za dokończenie przodów.

Dorobiłam się maty do blokowania. Nie takiej z prawdziwego zdarzenia, ale równie funkcjonalnej. Znalazłam na allegro puzzle piankowe, które są "całe", tzn. nie mają powycinanych literek, cyferek, samochodzików, czy innych kształtów. Idealnie spełniają rolę maty, bez potrzeby wydawania dużych pieniędzy :] Jedyny ich mankament, to jest ich 8, w zestawie np. KnitPro jest 9szt. Ale jak już będę bogata, to sobie dokupię kolejny zestaw puzzli i będzie iligancko ;)
(zdjęcia byle jaki, bo z telefonu. Aparat jest na emigracji u Mamy.)

Na ślubnym froncie coraz lepiej :] Po przejściowych kłopotach z fotografem, wszystko się ułożyło mniej-więcej. Pierwsza przymiarka sukni za mną, obrączki odebrane, zaproszenia prawie wszystkie rozdane, piękne kolczyki od Naili kupione, w domu mamy tyle alkoholu, że własny monopolowy możemy otworzyć ;). W najbliższym czasie czeka nas wyprawa do Urzędu Miasta i do kościoła. Trzymajcie kciuki.

9 komentarzy:

  1. Napisz proszę, u kogo kupowałaś? Obszukałam całe allegro i ich nie znalazłam, a potrzebująca jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U tego sprzedawcy kupiłam ostatni komplet. Widziałam je też u kigos innego, parę zlotych droższe. Jesli juz ich nie ma, to poczekaj troche, pewnie się znów pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. O takie cosik by mi się przydało! Bo kawałka wolnej podłogi, łóżka czy miejsca na wielki styropian to u mnie brak.
    Życzę owocnych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek na chrzest - cudny, wyjątkowo cudenj urody, dalej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie przed chwilą kupiłam takie same puzzle. Teraz czekam na dostawę.
    Sweterek na chrzest śliczniusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek bardzo mi sie podoba :)
    Zarowiasty jest naprawde zarowiasty ho ho ho.
    Cisze sie, ze coraz lepiej ogarniasz te kuwete. Pamietaj, ze dzien minie szybciutko wiec ciesz sie kazda chwila. Ja nie moge sie doczekac zdjec! Tak na serio!
    A jesli bierzecie slub w Kosciele to czemu musicie isc do urzedu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pimposhko, ponieważ chcemy brać ślub konkordatowy, a to wymaga doniesienie do kościoła jakiś tam papierków z urzędu.

    Cieszę się, że mogłam pomóc :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki. Oba :)
    Niezły pomysł z tą pianką. Ja miałam takie z literkami, ale już dawno wyrzucone ;)

    OdpowiedzUsuń