Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 8 czerwca 2011

Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych 2011

11 czerwca 2011 spotkanie o 12:oo przy Ratuszu.

W tym roku świętujemy między 11 a 19 czerwca. Ani na Marancie ani na gazetowym forum nikt z Białegostoku i okolic się nie odzywa. Umówiłam się więc z koleżanką, że dziergać będziemy w sobotę 11 czerwca. Godziny jeszcze nie ustaliłyśmy, ale jeśli dalej będą takie tropikalne upały to spotkamy się po południu na Plantach. Dokładną godzinę jeszcze podam. Zapraszamy wszystkich do dołączenia się do nas!

3 komentarze:

  1. Fajna sprawa , ja niestety mam za daleko bo bym się chętnie zjawiła. A jak tam egzaminy , mam nadzieję, że dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej wtym roku się nie wyrobię, chyba ,że cud jakiś się wydarzy i mi najbliższy weekend wydłuży tak o jeszcze 2 dni......

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o takim dniu :)
    Ja taki dzień mam co chwilkę :) bo bardzo często dziergam w parku, albo na ławeczce osiedlowej kiedy mój mały podopieczny ucina sobie drzemkę :)
    Ale zauważyłam, że wzbudza to spore zainteresowanie :) nie raz moje szydełkowe robótki stawały się pretekstem, pod którym zaczepiali mnie różni ludzie :) co bardzo pozytywnie odbierałam :)

    OdpowiedzUsuń