Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 12 czerwca 2011

Dzierganie w miejscach publicznych 2011

W Białymstoku było nas tylko 3, ale wcale nam to nie przeszkadzało. Dziękuję Naili i Marcie za bardzo miłe spotkanie!


Doszły mnie słuchy, że wiele osób nie mogło przyjść z różnych powodów, więc proponuję kolejne spotkanie 19 czerwca. A co tam! Jak świętować to dwa dni ;) Czy są jakieś chętne?

A na koniec mała Ola w sweterkach, które jej wydziergałam. Chrzcielna Maile też była dla Oli. Jak tylko dostanę zdjęcia od mamy Oli, to się pochwalę.

Maile


Jagielloński

Do końca studiów zostały mi dwa egzaminy!

Ps. I jeszcze zapisałam się na Candy do TupTup, z moim szczęściem nic nie wygram, ale kto nie ryzykuje...

8 komentarzy:

  1. Żałuję,że nie mogłam być z wami w sobotę.Ale chętnie piszę się na 19.Pozdrawiam. Jaga.
    www.jagmat60.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Było bardzo fajnie :) Dzięki za przemiłe towarzystwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę akurat 19 czerwca w Białymstoku, to może... może....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jago, to jesteśmy umówione :) napiszę jeszcze do innych znanych mi białostockich dziewiarek.

    Agus, serdecznie zapraszamy!

    Nailo, pokombinuj w pracy, może uda Ci się wyrwać na godzine albo dwie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sweterki dziecięce.
    Ja nie z Białegostoku, ale 19 będę w okolicy, więc może dołączę do Was...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo Mamo! Ale mnie rozczuliły te zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Dziewczynka. I od razu w barwy Jagi się wystroiła.
    Może i ja się do Was przyłączę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Terro, koniecznie się przyłącz.

    OdpowiedzUsuń