Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 19 czerwca 2011

Koniec!

Pierwszy koniec:
Skończyłam studia!

W piątek zdałam ostatni egzamin. Załatwiłam już obiegówkę. Teraz kompletuję dokumenty do dyplomu, nadania prawa wykonywania zawodu, stażu, LEP-u. Czyli mnóstwo biegania i papierologii.

Nie mogę jeszcze w to uwierzyć. Pamiętam jak bardzo się cieszyłam kiedy dostałam się na studia, ile wysiłku kosztowało mnie nauczenie się fizyki i zdanie jej na maturze. Pierwsze 3 lata była koszmarnie nudne, i ciężkie. Same teoretyczne przedmioty, dużo zupełnie nowej wiedzy, nie koniecznie łatwo przyswajalnej. A teraz już jestem po. Czekają mnie ostatnie w życiu wakacje, a potem już tylko "dorosłe" życie.

Drugi koniec:
Skończyła Ruffles Cardigan, alias ŻŻ. Szalenie mi się podoba :D, dobrze leży (na reszcie trafiłam z rozmiarem!), jest bardzo wygodny. Jestem zachwycona włóczką. Robiłam z Camilli Madame Tricote, która ładnie się zblokowała, nabrała puszystości, oczka się wyrównały, a sama nitka połyskuje delikatnie.



Druty: 3,75
Włóczka: Camilla, Madame Tricote
Modyfikacje:
- dłuższy korpus i rękawy
- miałam inną próbkę, więc przeliczałam oczka
- dekolt jest trochę głębszy.

Dzisiaj było kolejne spotkanie robótkowe. Zebrało się nas trochę więcej, bo 6. Zdjęcia i relacja u Jagi na blogu. Postanowiłyśmy spotykać się co miesiąc. Najbliższe spotkanie w lipcu. Dokładną datę i miejsce podam jeszcze. Wszystkie białostockie dziergaczki serdecznie zapraszamy!

34 komentarze:

  1. Gratulacje :-)))
    A w sweterku ci bardzo do twarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam ty przypadkiem... teraz niespiesznie oglądam sobie i czytam Twojego bloga... Zostanę chyba dłużej i będę wpadać częściej... teraz już bardziej świadomie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zakończenia studiów, mnie to za rok czeka :)
    Sweterek przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie G-R-A-T-U-L-A-C-J-E !!!
    Powodzenia w najbliższych i tych dalszych przedsięwzięciach :)

    Sweterek śliczny i bardzo Ci w nim do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest prześliczny, macałam, wiem co mówię, zdjęcia na modelce cudne!!! Bo modelka też i na dodatek uśmiechnięta od ucha do ucha :)

    I jeszcze raz GRATULUJĘ ukończenia studiów i trzymam kciuki za dalszy rozwój!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim baaardzo mocno gratuluję skończenia studiów!
    A sweterek jest boski.
    Życzę udanych ostatnich wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! *^v^*
    Sweterek ma słodki dekolt, jakoś przegapiłam ten model, ślicznie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, gratuluję ukończenia studiów!

    Na Tobie wszystko leży idealnie, jak się jest tak filigranową osóbką to jak ma leżeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji ukończenia studiów. A w sweterku ci prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Pani Doktor !!!
    Trzymam kciuki za powodzenie na nowej dorosłej drodze zawodowej. Wyglądasz uroczo w tym przepięknym sweterku. Wykonanie perfekcyjne co doskonale widać nawet na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję skończenia studiów!!!
    A sweterek - boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje wszystkim za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. OGROMNE gratulacje!!! Ciesze sie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu - gratuluję ukończenia studiów - i żeby ostatnie wakacje były cudowne!!!
    Przepraszam że dzisiaj nie byłam ale po przepracowaniu umysłowym całej soboty dzisiaj musiałam się odmóżdżyć i pospać na maksa.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i ukończenia studiów i sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie GRATULUJĘ!
    I życzę dalszych sukcesów na drodze zawodowej!
    Sweterek prześliczny i wspaniale w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!!!!

    sweterek pięknościowy :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!!! Bardzo sie ciesze, a Ty ciesz sie ostatnimi wakacjami :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz gratuluję ,Pani Doktor :)!!!!! A sweterek na zdjęciu wygląda równie pieknie jak w realu :).Pozdrawiam.Jaga

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:))
    A sweterek bardzo, bardzo ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromne gratulacje!!! A wybrałaś już specjalizację? Sweter wyszedł bardzo fajny, świetnie Ci w tym kolorze, szczególnie przy nowym kolorze włosów. Fajnie, że napisałaś coś o tej włóczce bo własnie sobie ją zamówiłam i miałam Cię prosić o opinię. Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Edi-bk, dziękuję. Włosów nie farbowałam od 7 lat. To mój naturalny kolor.Raz jest ciemniejszy, raz jaśniejszy, zależy od pory roku i ilości światła do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po pierwsze GRATULUJĘ!!! serdecznie ukończenia studiów, po drugie trzymam kciuki za LEP i fajne miejsce stażowe :) a po trzecie sweterek jest śliczny- choć na taki kolor chyba się nigdy nie zdobędę, chyba jest on przypisany wyłącznie albo prawie wyłącznie o blondynek- zawsze w nim wyglądają świetnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Chmurko, dziękuję! Co do koloru to się nie zgodzę. Jest to kolor, w którym trzeba się dobrze czuć, i wtedy się w nim świetnie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję ukończenia studiów!!
    Przy okazji serdecznie się witam, bo jestem tu pierwszy raz :)
    Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu, gratuluję ukozenia studiów :)

    A sweterek jest boski: kolor, deklot, długość sweterka - wszystko idealne! Idealne również dla zupełnie niefiligranowej brunetki (co oznacza: jakbyś miała nadmiar czasu to ja się piszę na następną modelę i nosicielkę takiego cuda).

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULACJE!!! teraz korzystaj z wakacji, w pełni zasłużonych, no i ostatnich więc trzeba je dobrze zapamiętać, ale z tego co czytałam to chyba masz już wyjątkowe plany ;)
    sweterek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluję!
    Sweterek uroczy, pięknie wykonany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. No to się przyznam, że tu przychodzę, podczytuję i korzystam garściami z porad robótkowych! Dziękuję bardzo :) Fiubździu (jak tu teraz tak Ciebie nazywać!?) kochana, należę do klubu fanek Twoich robótek! Gratulacje ogromne z okazji ukończenia studiów :) Tak sobie myślę... że skoro "takie dzieci" ;) kończą studia to mnie już czas na emeryturę! Ech... chciałoby się! ;)
    Gratuluję raz jeszcze i niech PANI DOKTOR nie przestaje dziergać!!! :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek piękny. Wygląda jak prosto ze sklepu. Wspaniały talent :)

    OdpowiedzUsuń