Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 22 lipca 2011

223.

W sobotę było pierwsze regularne spotkanie robótkowe. Było super, i żałuję, że tak wcześnie musiałam zbierać zabawki i wracać do domu. Jestem w ogóle ostatnio roztrzepana, zapomniałam zabrać ze sobą aparatu i książek dziewiarskich jakie mam w biblioteczce, ale to nic jeszcze będzie czas to narobić ;)

Niestety zapowiada się, że na kolejne spotkanie nie dotrę. W tym czasie będę w "podróży poślubnej". Gosia podała termin 20 sierpnia, o 15:00, w tym samym miejscu. Kto nie zna adresu, może zostawić swój e-mail u mnie lub Gosi, wtedy prześlemy adres spotkania.

Obecnie dalej dłubię Blossom. Pruję, dziergam, pruję, dziergam i tak w kółko ;) Ale coś tam przybywa, już prawie jestem pod pachami, więc więcej za mną.

Na zdjęciu prawie nic nie widać, bo na kolanach, robione telefonem w kiepskim oświetleniu. Fotka, tak na prawdę, to w celu udokumentowania mojego dziergania, że to nie wyimaginowana czynność :P

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie po wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam po wyróżnienie choć niewątpliwie ubiegła mnie mareju

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienia :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłam sobie przekazać Ci wyróżnienie, zapraszam po odbiór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń