Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 15 lipca 2011

Przypomnienie

Przypominam o zbliżającym się spotkaniu robótkowym u Cichej, 16.07 w sobotę o 15.


Z frontu ślubnego:
- odebrałam suknie :D:D:D:D
- zbulwersowałam się cukierniami (o tym w osobnym poście)
- małe perturbacje zaproszeniowe, mam nadzieję, że już skończone
- wieczór panieński na horyzoncie :D:D

Z frontu robótkowego:
- Blossom wlecze się niemiłosiernie. Mam wrażenie, że tym razem będzie za duży... No nic, najwyżej komuś znów sprezentuję.
- następny w kolejce jest Ruffles Cardigan dla Aploch, moje pierwsze zlecenie. Jestem bardzo podekscytowana, ale i trochę stremowana.

7 komentarzy:

  1. Przygotowania ślubne pełną parą! Skoro wieczór panieński na horyzoncie to i ślub blisko, ach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubu Ci nie zazdroszczę, bo to ogromny stres (całkiem niepotrzebnie), ale wieczór panieński to już fajna sprawa:)
    Robótkowe zlecenie zapewne będzie udane, bo wkładasz w robótki serce, a to widać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Wam zazdroszczę tego spotkania :/

    Ja bym chciała ślub jeszcze raz, naprawdę. A tak - trzecia rocznica tuż tuz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CU@5, Panieński mam z dużym wyprzedzeniem, ślub 13 sierpnia.

    Anulinko, dziękuję :]

    Elianko, na sierpniowe spotkanie się szykuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozwolę sobie nie zgodzić się z anulinką - ślub wcale nie musi być stresujący, czego Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety być nie mogłam, szkoda, ale pewnie będzie jeszcze okazja :)

    A ślub tuż tuż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szykuję się :)

    Ja rankiem w dzień swojego ślubu siedziałam do 11 w piżamie przy śniadaniu, piłam kawę z przyjaciółkami i malowałam paznokcie u stóp. Każdej Pannie Młodej tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń