Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 6 lipca 2011

Regularne spotkania robótkowe

Na ostatnim spotkaniu robótkowym postanowiłyśmy spotykać się regularnie, raz w miesiącu, coś na kształt amerykańskich klubów dziergających.

W lipcu proponujemy, sobotę 16.07 o 15.00.

Gosia, Cicha, zaprosiła nas do siebie, dlatego chętne robótkowiczki, nie tylko drutujące czy szydełkujące, ale wszystkie białostockie rękodzielniczki, proszę o pozostawienie maila pod tą notkę, a prześlę adres spotkania.

13 komentarzy:

  1. Ja bym bardzo, bardzo chciała, ale właśnie będę wracała z Bieszczad :(

    Może następnym razem się uda!

    Pozdrawiam i owocnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym bardzo chciała:)) Mam akurat tego dnia szkolenie w Białymstoku, może uda mi się wyrwać wcześniej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gapa ze mnie, meila nie podąłam... już się poprawiam agus2003@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Elianko, na pewno o następnym spotkaniu podam informacje :]

    Aguś, adres już posłałam, jeśli będziesz miała pytania o dojazd to pisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała się wybrać, ale mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wam tych spotkań. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde akurat mój małż ma w tym dniu urodziny więc nie zrobię mu tego żeby się zmyć. Będę z Wami duchem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę zwami duchem, bo ciałem nijak nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może tym razem mi się uda do Was dołączyć. Poproszę o adresik: ter-reza@wp.pl
    ps. Czy mogę też u siebie dać znać o tym spotkaniu i zaprosić kolejne chętne osoby?

    OdpowiedzUsuń
  10. Terro, oczywiście, że możesz dać znać u Ciebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry! Nazywam się Magda, jestem z Białegostoku. Dziergam namiętnie od zawsze, a zapał mój wzrósł jeszcze bardziej odkąd zaczęłam czytać blogi robótkowe i zaglądać na Ravelry.
    Bardzo mi się podoba Wasza inicjatywa i mam wielką ochotę się przyłączyć.
    Pozdrawiam serdecznie
    amagda24@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż...
    przepraszam za zaśmiecający drugi (jak również trzeci post), ale mysłałam, że ten pierwszy nie wskoczył, bo byłam niezalogowana.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdo, mam problemy z wysłaniem do Ciebie maila. Odezwij się do mnie: fiubzdziu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń