Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 29 lipca 2011

Wyróżnienie

Zostało mi przyznane przez Mareju, Alejandrę i Chmurkę wyróżnienie. Ślicznie za nie dziękuję. Już chyba wszystkie blogi zostały nim obdarowane, więc nie będę kopiować list.

Podzielę się tylko 7 informacjami o mnie. Już kiedyś odpowiadałam na podobne zadanie. Teraz jest mi ciężko wybrać 7 faktów o mnie, bo wydaje mi się, że wszystko o mnie wiecie ;)

1. Miałam być najpierw nauczycielką, tak jak Mama (i 3/4 rodziny), a potem tłumaczem. Byłam nawet w liceum w klasie z rozszerzonym angielskim, ale po roku przeniosłam się do biol-chemu, bo chciałam być farmaceutką, ale po kolejnym roku stwierdziłam, że idę na lekarski.

2. Uwielbiam filmy kostiumowe i historyczne. W szkole nie cierpiałam historii, ale teraz bardzo ją lubię. Kiedy razem z Kochanym oglądamy jakiś film historyczny, to często spoileruję, co Kochanego denerwuje, a mnie zadziwia ile jednak pamiętam.

3. Jestem zołzą.

4. Nienawidzę gotować. Ale lubię jeść.

5. Szybko wpadam w gniew, wiele rzeczy i spraw mnie złości. Jestem choleryczką pełną gębą ;) Zdarza mi się złościć na zapas... Nie mam cierpliwości.

6. Uwielbiam portale plotkarskie! Nie kupuję tabloidów, ale pudelka muszę codziennie zaliczyć ;) Nawet nie w celach zbierania informacji o celebrytach, ale żeby podglądać stylizacje gwiazd. Mój nałóg druciarski zaczął się właśnie od zdjęcia Evy Longorii w cudnym czekoladowym wdzianku na jednym z portali. Zapałałam miłością i MUSIAŁAM wydziergać.

7. Nic mi więcej nie przychodzi do głowy ;)

3 komentarze:

  1. Potwierdzam , fajnie napisałaś. Ale jesteś dla siebie za surowa!!! Nie jesteś zołzą ale super fajna i życzliwą osóbka. I to bardzo ciekawą. Aż mi zal , że nie mieszkam w Białymstoku bo bym Cię poznała na robókowych spotkaniach i już.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, jestem zołzą ;) Ale trzeba mnie poznać bliżej i najlepiej w realu. W internecie zanim coś napiszę mam szansę się zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń