Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Prezentacja

Mój dręczyciel w pełnej krasie. Po blokowaniu rozmiar jest idealny. No prawie... Mogłam zrobić troszeczkę dłuższą część korpusową, od talii do pachy. Tak o 1cm. O ten cm, który wydawał mi się za dużo i sprułam... Fajnie, co? To chyba ja tak tylko potrafię...

Przygotowania ślubne pełną parą. Myślę, że następny post będę pisać już jako mężatka ;) Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło dobrze w sobotę.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejejeee- a Wy słońce macie? szczęściarze! pewnie juz pół roku temu specjalnie na slub zamówiliście? trzymam kciuki:))na pewno wszystko pójdzie wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto, nie musi być słońce. Byleby nie padało, więcej oczekiwań nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!! No i pieknie się w niej prezentujesz... na Rynku Kościuszki, prawda??? Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wszystkiego najlepszego! Trzymam kciuki za sobotę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Blossom świetnie się prezentuje :)kciuki będę trzymać a jakże :)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek leży idealnie, nie marudź :) Z całego serca życzę Ci dobrej pogody, niech będzie pięknie pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ee, nie tylko ty tak potrafisz, ja tez tak mam.
    Powodzenia w sobotke zycze, na pewno bedyie to piekny dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie nie może być inaczej, jak pięknie. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie w tym sweterku :)
    a impreza na pewno wypali i będzie ok :)
    no i korci mnie żeby coś poważniejszego napisać jako mężatka z duuuuuuuużym stażem, ale powiem tylko już niedługo - witaj w gronie szczęśliwych mężatek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten sweter :) Warto się było pomęczyć dla takiego efektu, bo wyglądasz w nim rewelacyjnie ;)
    Gratuluję i życzę duuuużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przesadzaj z tą dokładnością ;) Leży idealnie!
    Trzymam kciuki i nie puszczam!!! ... a deszczyk niech nie ośmiela się padać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny sweterek! :)Baaardzo mi się podoba :)
    Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować i życzyć jeszcze wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek piękny, w sam raz do spodni lub spódnicy z podwyższoną talią.
    Powodzenia w sobotę!!! Trzymam kciuki za piękną pogodę! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej perspektywy (czyt. na tym zdjęciu) sweterek wygląda na dobrze dopasowany...
    Kciuki trzymam, pomimo mojej swoistej nięchęci do ślubów - powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na mój gust leży idealnie.
    Spokojnej końcówki panieństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Leży idealnie i naprawdę bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglada rewelacyjnie. Powodzenia w sobote. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek bardzo fajny ;) na Tobie bardzo efektownie się prezentuje ;) no i życzę pogody na sobotę!

    OdpowiedzUsuń