Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 19 października 2011

Koala

Na początek ogłoszenie: Spotkanie robótkowe, sobota 22 października 2011, godzina 15, miejsce te co zawsze. Jeśli ktoś nie ma adresu, to proszę o pozostawienie maila w komentarzu, a prześlę adres spotkania.

Sweterek Aploch trochę leżakował. Zapomniałyśmy o jednym istotnym wymiarze przy rękawach. Wszystko co potrzebne już dostałam. I wróciłam do dziergania.

W międzyczasie dłubałam dziecięcy sweterek dla synka mojego brata. Miał być ze słonikiem wrabianym, ale niestety to było ponad moje umiejętności. Pozostałam przy prostym reglanie i paseczkach w intensywniejszym kolorze. Moja inwencja twórcza, bez konkretnego modelu.
Znalazłam urocze guziczki z misiem koala. Od razu jak je zobaczyłam, to się zakochałam i wiedziałam, że są idealne do tego sweterka.

6 komentarzy:

  1. No te guziczki są rzeczywiście warte zakochania :)) sweterek uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne misiaczki, tak samo jak cały sweterek prezentują się znakomicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koala z guziczka powinien zostać maskotką twojego bloga. Wszystkim się podoba i jest taki uroczy!

    OdpowiedzUsuń