Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 26 października 2011

Nauczycielskie zacięcie

Nabazgrałam kolejny instruktaż, tym razem rękawów wrabianych od góry. Wiem, już raz o tym pisałam na blogu, ale mimo to dostawałam prośby o zdjęcia z opisem. Nadarzyła się okazja przy sweterku Aploch, więc z niej skorzystałam. Łatwo nie było zważywszy, że włóczka ciemna i ciężko było mi uchwycić na zdjęciach o co chodzi. Na pewno lepszy byłby filmik, ale to już większa sztuka niż pstrykanie zdjęć ;)

Zapraszam, więc na Drut pomocniczy, w celach edukacyjnych.

Tkwi we mnie jednak rodzinny, nauczycielski gen ;)

W ostatnią sobotę było spotkanie robótkowe. Było nas aż 9 sztuk, bardzo miło było posiedzieć w gronie robótkowiczek, napchać się pysznościami i zrelaksować. Krótka fotorelacja u Cichej. Ustaliłyśmy od razu kolejną datę: 19 listopada 2011, g.15:00.

5 komentarzy:

  1. Super opis! Dzięki za polecenie strony z technikami dziewiarskimi - właśnie czegoś takiego brakowało mi na polskich stronach..

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję, pierwsze koty za płoty! melduję że się udało ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa, to zawsze dodaje chęci do działania.

    Alejandro, cieszę się, że instrukcja pomogła! Pochwal się zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i pozdrawiam! Też mam nauczycielskie zacięcie :-)
    Ale nie mam jeszcze takich osiągnięć. Największe opisuje na druterele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń