Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 29 listopada 2011

Obiecane zdjęcia

Na początek Agnieszka i jej komin:

Gosia i jej Makówka (nr2):

Ja i moja Poppy vel Margaretka, z włóczki od Magii66.

I jeszcze jako gratis Gosia i jej Audrey in Unst.

Zdjęć Makówki Joli jeszcze nie mam, bo Jola nie odebrała czapki.

12 komentarzy:

  1. Poppy u mnie czeka chyba na wiosnę. Podobają mi się bardzo kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cudeńka, komin i audrey suuuper, czapeczki świetne, normalnie coraz bardziej chcę mieć poppy

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci ślicznie w tej czapie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa - wyszedł kwiacior, ślicznie wyszedł!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak pięknie wyglądasz w tej czapie,ze chyba tez się pokuszę o Poppy .Wszystkie prace perfekcyjne .

    OdpowiedzUsuń
  6. nie próżnujesz jak widać :) sweterek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    strasznie podobają mi się czapeczki! są śliczne!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne, ale najbardziej urzekł mnie sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Już od dawna bardzo mi się podoba ten komin. Czy mogę go odgapić od Ciebie? Plissssssssssss!

    OdpowiedzUsuń