Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 10 grudnia 2011

244

Przypominam, że za tydzień, 17 grudnia, o godz. 15, w tym samym miejscu co zawsze, kolejne, przedświąteczne spotkanie robótkowe. Zabiorę ze sobą zwijarkę, więc włóczki do zwijania mile widziane ;)

Jeśli ktoś się chce z nami spotkać, a nie ma adresu, to proszę o pozostawienie adresu email w komentarzach. Wyśle wiadomość z adresem spotkania.

Sukienka dzierga się bardzo fajnie. Dojechałam już do bioder. Bałam się trochę, że cześć spódnicowa będzie za szeroka. Na szczęście wychodzi bardzo ładnie, luźno, ale nie za bardzo. Sukienka ma bardzo ciekawą konstrukcję, robi się od góry, używając tymczasowego nabierania oczek. Pod biustem zamyka się oczka, a brzeg obrabia się szydełkiem jednocześnie wplatając gumkę. Dzięki temu gorset leży jak ulał. Na razie zdjęć na ludziu nie będzie, bo nie lubię fotografować się w nieskończonych projektach.

Jola w końcu odebrała swoją czapkę, a w sumie to ja jej ją zawiozłam ;) I od razu kazałam pozować. Oto Jola (moja najstarsza z młodszych sióstr) i jej Makówka, z Kashmiru Wnuka dziergana podwójną nitką. Ślimaczek zgapiony od Rene.


8 komentarzy:

  1. Weź koniecznie sukienkę na spotkanie! :) Na tą czapkę mam coraz większą ochotę... ślicznie wygląda na Tobie, siostrze, więc może i na mnie tak będzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej sukienki!!!
    ... a czapa cóż, świetna :) Ten model jest rewelacyjny, chyba każdemu w niej do twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nailo, wezmę czapkę na spotkanie, to przymierzysz i sama ocenisz. A następnego dnia sobie wydziergasz, bo pracy jest na jeden wieczór. Bierz ze sobą włóczki, do przewinięcia.

    Rene, sukienkę chciałabym założyć na święta, więc się sprężam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makówka świetna, piękny kolor. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta poppy! a sukienka wygląda coraz bardziej obiecująco... :) będę oczekiwać zdjęć na właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor tej sukienki jest przepiękny!!! Rób szybko i dziel się wrażeniami co do wzoru. Spotkań zazdraszczam Wam nieustannie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka fajnie się zapowiada, piękny kolorek, a poppy jak zwykle suuuuper, bardzo podoba mi się ten ślimaczek

    OdpowiedzUsuń
  8. hej. Jakie spotkania i gdzie...? Ja właśnie zaczęłam dziergać na drutach, ale jestem młodą osobą i nie znam nikogo innego kto by potrafił robić na drutach... więc z miłą chęcią bym poznała innych pasjonatów.....


    januszewskajustyna88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń