Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 15 stycznia 2012

Elfia kiecuszka

Skończyłam sukienkę! Nieskromnie, muszę przyznać, że wyszła mi całkiem niczego sobie :] Jestem bardzo zadowolona z efektu,  nawet mój sceptyczny małżonek pokiwał łebkiem z uznaniem.

Kolor sukienki przywodzi mi na myśl elfy leśne, stąd tytuł.

Garść danych technicznych:
Wzór: Feather dress, Modern top-down knitting
Włóczka: Ultra Alpaca, Berroco 4,5motka
Druty: 5mm, 4mm
Modyfikacje:
- rękawy proste do łokcia
- zamiast szydełkowych wykończeń, zastosowałam podwójny brzeg (turned hem)
- 2 dodatkowe rzędy z dodawaniem oczek (w sumie 16 więcej oczek dodałam)
- i-cord binding off jako wykończenie dekoltu
- instrukcji odnośnie rękawów w ogóle nie zrozumiałam, więc zrobiłam po swojemu ;)

A teraz do rzeczy. Zdjęcia:
foto dzięki uprzejmości Naili, która pobawiła się w fotografa

Sukienka miała swoją premierę wczoraj na spotkaniu robótkowym. Zdobyła ochy i achy a ja chodziłam dumna jak paw ;)

Co do spotkania, to było jak zawsze fantastycznie. Następne spotkanie dopiero 3 marca, o godzinie 15. Zapraszamy wszystkie robótkowiczki z Białegostoku, okolic i przyjezdne też ;)

Yadis, na swoim blogu poruszyła temat wyceny rękodzieła. Na pewno każda z nas miała taki dylemat, albo spotkała się, ze śmiesznie niskimi cenami, więc warto przeczytać, to co Yadis napisała. Ja się pod tym podpisuję obiema rękoma.

Popieram też akcję Truscaveczki.

36 komentarzy:

  1. Śliczna, ładnie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła! Pasuje Ci niesamowicie! Wyglądasz fantastycznie, też ślę ochy i achy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się na Tobie prezentuje :-) I ma ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz w nim faktycznie jak elf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziewczyny :] Co do koloru, to trochę się go obawiałam. Było ryzyko, że będę wyglądać jak zombie z moją bladą cerą. A kolor oryginalnie miał być butelkową zielenią ;) wychodzi, że mam siostrę, która kolorów nie rozróżnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i piękny z Ciebie elf! Każda większa rzecz robiona gładkim ściegiem to dla mnie męka - tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna. Idealnie Ci w niej!!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna i ten kolor!!!
    Pozdrawiam ciepło, bo ja tu nowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukieneczka i pięknie się w niej prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, doskonale leży!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna! Świetnie leży, model prosty, co jest jego niewątpliwym atutem.

    Warto było trochę poczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka wyszła pięknie, a kolor jest dla Ciebie idealny! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie przpiękna nimfa leśna!

    OdpowiedzUsuń
  14. bombowa sukienka!! zachwycajaco w niej wyglądasz ;)))) patrze z rozdziawiona gęba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niczego sobie?? moim zdaniem kiecunia jest bombowa, super wyszła, bardzo mi się podoba i kolor i fason
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci pasuje - jest co (kogo) podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu CUDO!!! Chcę powiedzieć, że na spotkaniu byłam z Wami myślami, trudno mi było się pogodzić z realiami. Może w marcu się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już drugi raz tu zaglam tak bardzo spodobała mi się Twoje sukienka w pieknej zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna! Podoba mi się wykończenie rękawów. W ogóle bardzo takie polubiłam, od kiedy zrobiłam je w kolorowym sweterku w paski. Jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super wyszla. Na Tobie podoba mi sie jeszcze bardziej niz w ksiazce. Extra! I super w niej wygladasz, cos czuje, ze nie bedziesz z niej wychodzic. :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja dorzucam swoje och i ach. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna jest! Wszystko mi się podoba: i fason i kolor i to, że dzianina ma miękkość mchu...
    powinnaś nosić takie sukienki jak najczęściej, bo pięknie Ci w takim fasonie

    nie mam pojęcia jak można takie cudo wydziergać od góry, ale coś na kształt wykombinuję sobie na pewno.

    a czy mówiłam, że Twoja jest 100 razy lepsza niż oryginał??

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest prześliczna!!! Mówiłam Ci to już tysiąc razy i mogę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się prezentowałaś w sobotę w tej sukience, jesteś idealną modelką dla swoich dzianin :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako miłośniczka wszelkiej zieleni powiem tylko, że sukieneczka jest boska!

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna. Ja bardzo zazdroszczę cierpliwości przy tworzeniu takich cudeniek. Ja pomimo że umiem robić na drutach i na szydełku, cierpliwości do tego nie mam. Dlatego największe co stworzyłam to ciuszki dla lal. I tym bardziej podziwiam Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolor i fason! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka. Od dawna Cię tu "podglądam". Twoje prace są po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka,Tobie bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  30. bilatiBardzo ladna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta kiecka jest genialna! Kolor, krój, leży idealnie. Napracowałaś się, ale efekt powala!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, sama chcialabym miec taka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Superaśna sukieneczka! :))

    OdpowiedzUsuń