Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 1 stycznia 2012

Na dobry początek

2011 rok był bardzo udany. Skończyłam studia, wyszłam za mąż, zaczęłam pracę. Robótkowo też bardzo dobrze. Skończyłam 18 robótek, zaczęłyśmy spotykać się regularnie.

Najbliższe spotkanie już za niecałe 2 tygodnie: 14 stycznia, o godzinie 15. Zapraszamy wszystkich chętnych!

Nie miałam ostatnio weny do pisania. Zaniedbałam blog. Nie obiecuję poprawy. bo wena jeszcze nie wróciła.

Dziergam dalej sukienkę. Okazało się, że jednak za wąską zrobiłam część spódnicową, więc musiałam spruć wszystko i zrobić jeszcze raz. Zaczęłam właśnie 4 motek, i niedługo skończę spódnicę. Zastanawiam się jak wykończyć sukienkę. We wzorze brzegi są obrobione szydełkiem, ale ja się chyba na to nie zdecyduję.

Wszystkim moim Czytelniczkom i Czytelnikom (jeśli takowi są ;)) życzę udanego i owocnego 2012 roku.

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku, nie mogę doczekać się sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj na ten 2012

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Mam na imię Basia i chcę nauczyć się dziergania na drutach.Czy mogę przyjść na spotkanie? Mój adres baswal@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, oczywiście :] Maila ze szczegółami już wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro 2011 był udany to 2012 niech będzie jeszcze lepszy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna szukam kontaktu z dziewiarkami z B-stoku. Chciałabym do Was dołączyć, gdzie się spotykacie? Pozdrawiam.nina1111@op.pl

    OdpowiedzUsuń