Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 26 lutego 2012

Audrey- podejście 2

Skończyłam!

Na reszcie! Szalenie podoba mi się ten wzór i MUSIAŁAM go zrobić dla siebie. Tym bardziej, że jak widziałam Gosię, której oddałam poprzednią Audrey, w tym sweterku, to mi się zazdrość włączała. A teraz mam i ja!

Jestem zadowolona z efektu, chociaż mógłby być troszeczkę dłuższy. Z drugiej strony, do spódnic jest idealny.Włóczka jest świetna, to mieszanka wełny, kaszmiru i angory (chyba). Jest niebywale lekka (na sweterek zużyłam 215g), miękka i ciepła.

Włóczka: kupiona kiedyś na Allegro, zrobiłam z niej Sreberko, ale sprułam. Nie widać różnicy między włóczką ze Sreberka a tą która mi została
Druty: 3,75mm ściągacze, 4mm reszta
Wzór: Audrey in Unst


Zdjęcia takie sobie, ale same rozumiecie. Zima nie jest łaskawa, jeśli chodzi o oświetlenie do zdjęć. A druga sprawa, mój mąż jest kiepskim fotografem moich sweterków. Wakacyjne zdjęcia robi piękne (ma świetne wyczucie kompozycji, umie złapać oświetlenie i takie tam), ale jak dochodzi do fotografowania moich sweterków, to nie wychodzi mu tak jak bym chciała. Może wiosną będzie mu szło lepiej ;)

Egzamin pisałam, wyszłam wykończona psychicznie (trwa 4h, ja wyszłam po 3:30h). Teraz czekam na wyniki, które powinny być dzisiaj. Sprawdzam stronę Centrum Egzaminów co 15 minut ;)

Obecnie na drutach Pole, ale o tym następnym razem.

Przypominam o spotkaniu robótkowym, za tydzień 3.03.2012 g.15:00, miejsce te co zawsze. Osoby zainteresowane, które jeszcze się z nami nie spotykały, a chciałyby, proszę o pozostawienie maila w komentarzu, a dalsze instrukcję prześlę. 

Bellis: ja pruję z własnego roztrzepania. sam wzór jest napisany bardzo dobrze. Myślę, że warto spróbować.
Deilephila: czym się zajmujesz?

25 komentarzy:

  1. Piguła:D
    Transplantacja szpiku:)
    A sweterek boski, baaaardzo bym taki chciała.Widac, że i mnie zazdrośc bierze;)
    Pozdrawiam i 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek ładny popełniłaś :)

    a co do zdjęć to mam całkiem podobnie :) mój Luby generalnie zdjęcia robi bardzo fajne, ale jak przychodzi mu zrobić zdjęcie moich wyrobów to jest problem ;) chociaż już się bardziej stara i robi postępy ;) musimy sobie ich wytrenować ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest super!!!!
    a co do egzaminu to na pewno będzie dobrze!!! już się cieszę że się niedługo spotykamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście do spódnicy idealny! *^v^*
    Trzymam kciuki za wyniki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek, warto było tyle czekać... Trzymam kciuki - bądź dzielna, na pewno się uda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek i jak Ci w nim ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie Ci ten sweterek wyszedł :) A męża podszkol porządnie, jakieś tutki w necie są, jak fotografować żonę, by była zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ekstra wyszło, rewelacyjnie wyglądasz w tym sweterku :)) Jest taki elegancki :) Trzymam kciuki za egzamin

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę. Sweterek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszedł :) teraz ja dołączam do grona zazdrośnic;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek sliczny..i bardzo ladny fason...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pokocham takie małe sweterki. Wygląda uroczo :)
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz w tym sweterku idealnie! Wyszedł śliczny.
    Chyba faktycznie kupię ten wzór, bo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ chudzino piękny sweterek popełniła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny. Teraz już postanowiłam , że zrobię sobie taki sweterek na wiosną. Znów inspiracja:-)
    Przesyłam same dobre życzenia - dot. egzaminu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek. Chętnie przyjdę na sobotnie spotkanie. Dowiedziałam się o nim od Krzysi. Poproszę o adres. kontakt: ma.bo13@wp.pl Pozdrawiam Małgosia http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny zresztą jak każdy, który robisz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo jesteście urodziwe obie - i Ty i Audrey :)
    Sweter ma śliczny mglisty kolor, sądzę że będzie Ci wiernie służył w rozmaitych zestawieniach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet:)

    OdpowiedzUsuń