Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 8 marca 2012

8 marca

Ostatnio mam problem z regularnością ;)

Dziękuję bardzo za trzymane kciuki i miłe komentarze. Niestety nie udało mi się poprawić wyniku, dostałam dokładnie tyle samo punktów.

Byłam dziś u Marty, poplotkowałyśmy, wypiłyśmy kawę, pobawiłyśmy się włóczkami ;). Naładowałam akumulatory. I w końcu dojrzałam do napisania kolejnej notki.

Dłubię Pole. Idzie i szybko i wolno. Wiem, że to bez sensu. Idzie szybko, bo dziergam na 6mm, a wolno, bo pruję. Jak zwykle. Już miałam prawie gotowy korpus, kiedy się zorientowałam, że nie będzie dobrze. Sprułam. A teraz nadrabiam. To stan z wczoraj. Dzisiaj już jest znacznie więcej.

Muszę się Wam jeszcze pochwalić moim kwiatkiem.

Kochany kupił mi cebulkę hiacynta. Porzuciłam już nadzieję, na to, że zakwitnie, bo przez 2 miesiące nic nie robiła. Aż w końcu w ciągu paru dni zakwitł! Hiacynty to jedne z moich ulubionych kwiatów. A oprócz tego mój storczyk, który przez 3 lata nie kwitł w końcu wypuścił pęd kwiatowy i ma zamiar kwitnąć! Jest to dla mnie tym bardziej niezwykłe wydarzenie, ponieważ do tej pory większość moich roślinek umarła (z żywymi kamieniami na czele...).

8 komentarzy:

  1. Zakwitł z okazji dnia kobiet specjalnie dla Ciebie :)

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co Masz na myśli, ja potrafię uśmiercić nawet kaktusa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dziś żywe kamienie w postaci nasionek, do samodzielnego wykiełkowania! Nie wiem, na ile to jest możliwe, wydaje mi się, że tylko w kontrolowanych warunkach szklarni doglądane przez doświadczonego hodowcę. Kupiłam nasiona koperku, zacznę od czegoś prostszego... *^v^*
    Z drutami 6 mm jest fajnie, bo nawet spruty kawałek szybko przyrasta z powrotem! ~^v^~

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie kwiatek zaprogramowany na dzien kobiet...:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszek śliczny, ja dostałam storczyka i boję się, że go umrę, tak jak jego poprzednika...Plusem drutów grubasków jest to, że szybko przybywa, ale ja i tak wolę te nieco cieńsze. Na sweterek czekam z niecierpliwością, życząc więcej dziergania niż prucia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hiacynt,pewnie masz ładny zapach w mieszkaniu.To,co dziergasz, ciekawie wyglada,czekam na efekt końcowy.Pozdrawiam.Jaga

    OdpowiedzUsuń
  7. Hiacynt uroczy. Również je uwielbiam. Niecierpliwie czekam na gotowy sweterek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie:))
    Ja również aktualnie dziergam Pole i dokładnie mam takie same wrażenia - idzie szybko i wolno. Idzie szybko - bo wzór łatwy i dzierga się przyjemnie, a wolno, gdyż brak czasu, a ja jeszcze pruję, jak coś mi się nie podoba ;). Dziergam na drutach 5,5 oraz 6 - czyli również podobnie jak i Ty.
    Aktualnie zszyłam kółko i przymierzam się do rękawa.
    Pozdrawiam:)
    Będę tu wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń