Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 20 marca 2012

Dylematy

Skończyłam Pole! W poniedziałek. Ale pogoda po powrocie z pracy nie rokuje na dobre zdjęcia. Cóż za złośliwość. Rano, kiedy się szykuję do wyjścia świecie piękne słońca, ale jak wracam do domu, to się zachmurzy i pada. Zdjęć na razie nie ma, ale staram się jak mogę, zaklinając pogodę, żeby je zrobić (no i okna też chcę umyć).

A co nowego na drutach?
W sumie to się zastanawiam cały czas. Zazwyczaj mniej więcej przed rękawami, wiem co będę następne dziergać. Ale tym razem było inaczej. Obecnie w szrankach stoją:
- Fresco Lace Bodice Cardigan
- Emelie
- Ruby Tuesday (w wersji Star dust)
Obecnie wygrywa Star dust, ale jeszcze 12h temu Fresco było na prowadzeniu.Nie mogę się zdecydować czy wolę warkocze czy paciorki. Chyba do mojej szafy bardziej pasuje Star dust. Do Emelie wolę inną włóczką, bardziej włochatą, żeby uzyskać taki efekt jak Gazela.

Przeglądając moje projekty na Ravelry, znalazłam Inkę. Teraz mam jeszcze większy dylemat. Tym bardziej, że używam tej samej włoczki. Kurza twarz :/

Agato, to chyba jeden z tych projektów, który wygląda dobrze na każdym. Umysł trzeba ćwiczyć na różnych płaszczyznach ;))
Qrko, hula hop do blokowania to genialne!
Chmurko, już niedługo pokażę co mi wyszło.

12 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała paciorki, tak dla odmiany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sweterki bardzo ładne i niezwykle kobiece. Sama niedawno robiłam coś podobnego do Emelie i szukam godnego następcy, zatem będę śledzić rezultaty:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:))
    Jestem wciąż przy pierwszym rękawie. Ostatnio czasu jak na lekarstwo i nie mam kiedy usiąść do robótek. Ale jak już idzie, to szybko. Kółko zszyte kitchener stitch: http://knitty.com/ISSUEsummer04/FEATtheresasum04.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się wszystkie podobają ale wybierz najpraktyczniejszy moze dla odmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiam Emelie (może dlatego, że mam ją na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 3 faworytów. Star dust, emelie i inka. Chyba nawet w tej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Fresco w kolejce i wciąż się do niego przymierzam, to mój faworyt. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruby super - myslę że najbardziej pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym klasycznym, romantycznym wyglądzie Fresco, może kiedyś i moje umiejętności osiągną stopień, w którym będę potrafiła zrobić coś tak pięknego.

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm co za dylemat, nie zazdroszczę, ja nie jestem obiektywna bo kocham warkocze ponad wszystko, z tych wszystkich mi się najbardziej Inka podoba, choć star dust jest baaaardzo wiosenny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można u ciebie coś zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  12. P.S.
    Dopiero u Ciebie znalazłam nazwę "kitchener stitch", jak do tej pory, dla mnie był to szef Elizabeth Zimmermann ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń