Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 22 marca 2012

Pole

 Na razie stanęło na Ruby w wersji Star dust. Po zrobieniu próbki Fresco z tej włóczki, co mam, doszłam do wniosku, że lepiej wyglądać będzie jednak z trochę bardziej "mięsistej", moja jest za cienka. Z kolei Emelie, jak już pisałam wolę w wersji włochatej.

A teraz o Pole.

Wzór jakiś czas temu widziałam i zakupiłam, a pokazała mi go Kath (chyba, bo z nią mi się kojarzy). Zapomniany, przeleżał jakiś czas na dysku, aż szukając coś na dość grube druty wpadł mi przypadkiem w oko na Ravelry. Wtedy mnie olśniło, że ja go mam! Szybko narzuciłam oczka i machałam beztrosko. Niestety, kiedy doszło do łączenia koła, okazało się, że mam za mało "klinów" z rzędów skróconych. Nie mogło to oznaczać nic innego jak prucia (na szczęście zwijarka umila ten przykry proceder). Zmodyfikowałam trochę wzór, i zamiast co 14, to co 12 rząd robiłam wstawkę z rzędów skróconych. Zyskałam dzięki temu 3 albo 4 dodatkowe kliny. Połączyłam brzegi kitchenerem (genialny wynalazek). Rękawy zrobiłam z główkami wrabianymi od góry. I to by było na tyle modyfikacji. Zapomniałam jeszcze, że rękawy zrobiłam proste, bez marszczeń.


Wzór: Pole by Joji
Włóczka: kupiona kiedyś na Allegro
Druty: prostokąt 5,5mm, reszta korpusu + rękawy 6mm

Co bym zmieniła:
Nabrałabym więcej oczek na koło.  Użyłabym innej włóczki, tę ciężko zblokować, bo ma w składzie akryl. Musiałam się poratować żelazkiem, żeby nie było wybrzuszeń przy rzędach skróconych. Autorka zaleca włóczkę, którą można dobrze zblokować, i tej rady należy się trzymać.

A oprócz tego, to sweter ma ciekawą konstrukcję, szybko się robi. Można go nosić na wiele sposobów, pasuje i do spódnicy i do spodni.

Floshion, można zamówić. Napisz do mnie: fiu-bzdziu@o2.pl, co Cię interesuje.

39 komentarzy:

  1. Pooglądałam na Ravelry i jestem zachwycona, wyglądasz w nim bosko - kolor bardzo Ci pasuje i z paskiem świetnie podkreśla figurę. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie jedna z wersji na Ravelry, z paskiem mnie urzekła.

      Usuń
  2. Ślicznie Ci w tym polu, i kolor i pasek - idealnie.
    Jak się dostać na Ravelry, opisy są też po polsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź na stronę www.ravelry.com wyślij prośbę o rejestrację, a wtedy dostaniesz link z zaproszeniem. Zarejestruj się i ciesz się wzorami do woli. Są też wzory po polsku. Akurat Pole jest tylko po angielsku.

      Usuń
  3. o żesz ale wyglądasz, normalnie jak okrągły milion dolców z diamentową klamrą.

    Normalnie wzroku nie mogę oderwać. Zdolniacha z Ciebie
    Buziaki
    cudo normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Dziękuję! Bardzo bym chciała wyglądać zawsze jak milion dolców ;)

      Usuń
  4. Bardzo szykownie i elegancko, a wykonanie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądacie razem wspaniale!
    Połączenie różu z szarością, smaczek w postaci paska...
    Sweter ma naprawdę interesująca konstrukcję i ładnie otula sywetkę.
    A w ogóle to idę do kąta pozgrzytać zębami, bo jestes taka szczuplutka! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwijmy rzeczy po imieniu, jestem chudziutka, a oprócz tego kurduplowata ;) Ostatnio pacjentki były w szoku, że już jestem po studiach.
      A spódnica jest w czarno-białą kratkę, ale na zdjęciach wygląda na szarą.

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci i zdolności i figury ;) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci pasuje - i fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ciekawa, jak sweterek będzie się prezentował na modelce:) bo w wersji "zblokowanej" nie bardzo mogłam sobie wyobrazić, jak będzie leżał. Ale wyszło fantastycznie. I dołączam się do twierdzenia, że Twoja figura robi swoje!

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie rozumiem nic z opisu no ffogle nic!!
    Ale sweter jest tak cudny, że stanę na rzeszach aby zrozumiec co to znaczy kliny itp:D
    Wyglądasz z nim baaardzo elegancko:D
    ps Już po wynikach z egzaminu??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jeśli będziesz miała jakieś pytania do wzoru, to chętnie pomogę.
      Wyniki były następnego dnia. Pisałam o tym. Nie udało mi się poprawić, dostałam dokładnie tyle samo punktów.

      Usuń
    2. Umknęło mi.
      Strasznie zazdroszczę spotkań robótkowych:D Jak dla mnie - za daleko. A tutaj każdy się śmieje, po co robię na drutach, skoro są sklepy:D No niestety ja typ patrzeniowy jestem, jak nie zobaczę na własne oczy to nic nie zrozumiem:D I tak się nauczyłam robic na drutach,a reszta to moja własna czysta improwizacja:D
      Ale byłoby fajnie jakbym wreszcie nauczyła się czytac te pokręcone instrukcje:D
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Sweterek jest rewelacyjny, bardzo bardzo kobiecy i elegancki, Super w nim wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takiej modelce to co ma źle wyglądać ;))))

    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz w nim tak szykownie jak dr Cuddy! a to jest komplement :)
    jest fantastyczny i udało Ci się bardzo mnie zaintrygować tym projektem

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny!!!!!!!!Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter śliczny, wyjątkowo efektowny i bardzo elegancko w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. bombowy! jestem zachwycona. Świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny sweterek...swietnie sie uklada i bardzo ci w nim dobrze....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalny, cudnie na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski!! Wyglądasz w nim super :) Sama bym chciała takie cudo, ale chyba jeszcze się trochę muszę podszkolić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszedł boski, świetnie w nim wyglądasz! Szczególnie podoba mi się w wersji z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweter:) No i fantastycznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie ciekawa konstrukcja! Wyglądasz w tych pudrach fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny!!! Nie przypuszczałam, że powstanie takie cudo, widząc tylko fragment w robocie. Koniecznie zabierz na spotkanie, można będzie dotknąć, a może nawet przymierzyć?

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia, przepięknie wyglądasz !!! Na drutowaniu się nie znam, ale nawet ja bym się obejrzała za Tobą na ulicy :) Zazwyczaj za dziewczynami się nie oglądam......




    tylko za ich ciuchami :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona że można coś takiego samemu zrobić!!! Przepiękne cuda tworzysz!! Sama bym w takim chodziła;)

    OdpowiedzUsuń