Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 24 marca 2012

Problem

Ale się rozszalałam z częstotliwością postów ;) Chyba wiosna tak na mnie wpływa.

W związku z tym, że zmieniłam formularz komentarzy, wracam do odpowiadania na komentarze pod danym postem.

Zaczęłam Ruby/Star dust (muszę wymyślić inną nazwę, bo ta nic a nic nie pasuje do mojej wersji). Po zrobieniu karczka zaczęłam się zastanawiać, czy mogę taki kolor (kawa z olbrzymią ilością mleka, beżowo-kremowy) nosić blisko twarzy. Sama obiektywnie nie umiem podjąć decyzji, a bez tego nie mam co ruszać dalej z robótką. Pomóżcie!

Mówcie mi mistrzyni durnowatych min.

Edit: Inną opcją jest sweterek z dekoltem w serek albo półokrągłym, tak żeby było widać bluzkę pod spodem.

23 komentarze:

  1. ale masz piękne olbrzymie oczy :)
    no ale do sedna, jak dla mnie brak mi koloru przy twarzy i troszkę za blado chyba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo blado wyglądasz w tym jasnym kolorze. Musiałabyś jakąś kolorową apaszkę nosić, albo broszkę. To jest tylko moja subiektywna ocena. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczyniami :) Może pod sweter jakaś kolorowa bluzeczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby bardzo jasny... Ale jakby tak błękitną chustę zamotać na szyi? Pasowałaby Ci do oczu i przełamała bladość sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie troszkę blado, ale może to wina oświetlenia. W razie czego, żeby włóczka się nie zmarnowała, można zrobić karczek w ciemniejszym kolorze (albo nawet w jakiś wzorek) a resztę sweterka w tym jasnym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A garść koralików w jakiś intensywnym kolorze, jak w oryginale, nie dodałaby nutki dekadencji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za ożywieniem tego koloru albo innym kolorem, albo dodatkiem, bo faktycznie troszkę blado... Duży dekolt też byłby ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... a ja na monitorze zobaczyłam białą włóczkę, a takim odcieniu złamanej bieli. I od razu pomyślałam sobie - Jezioro łabędzie :) Ot, takie skojarzenie, chyba z kolorem i kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm..albo pod spodem coś w intensywnym odcieniu, albo większy dekolt, bo na moim komputerze wygląda jak taki brudny budyń waniliowy:D
    p.s. jakie Ty masz duże oczy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A dla mnie bardzo się podoba i myślę, iż bardzo ładnie będziesz w nim wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też myślę że przydałoby się troszkę ożywić kolorystykę, jednak trochę blado. Tylko że ja też widzę kolor kości słoniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z większością, albo apaszka w kolorze Twoich oczu, albo dodatkowy kolor na karczku.Ja bym zrobiła duży dekolt w serek.

    OdpowiedzUsuń
  13. a u mnie, na niemoimkompie ukazal się kolor biały, ale wierzę że taki nie jest:) a jakie planujesz koraliki? bo może gdyby były w kontrastowym kolorze... albo wogóe różnokolorowe!
    Moja wersja tego steterka wyszła za luźna ale lubię go za oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to większy dekolt z bluzką pod spodem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ..do tego jakas kontrasotwa broska,apaszka lub korale ewentualnie teraz modne wszelkiego rodzaju kolnierzyki...choc faktycznie wygladasz blado w tym odcieniu wiec konieczny kolorowy akcent ibedzie super...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę jak persjanka - :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem za głębszym wycięciem bo jakoś tak blado w tym kolorku wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miny są OK ale kolor - choć sam w sobie baaaardzo ładny i uniwersalny, faktycznie za mało wyrazisty dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, blado niestety...Za to w takich kolorach jak poprzedni sweterek jest Ci bardzo ładnie.
    Szalej szalej z postami!Zawsze miło poczytać!

    OdpowiedzUsuń
  21. To nie twój kolor zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja się nie znam i mnie się podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń