Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 16 marca 2012

W międzyczasie

Pole ma już skończony korpusik, nawet go zblokowałam, a teraz dziubię rękawy. Niestety zdjęcie sprzed 3 alno 4 dni, jeszcze w formie płaskiej, blokującej się.  Trochę modyfikuję wzór. Tam rękawy są proste. bez główki, a ja jednak robię od góry z wrabianą główką.

Blokowanie było koszmarkiem. Napięcie równo koła nie było proste.

Odpowiedzi:
Mała korekta, hiacynt zakwitł tydzień przed Dniem Kobiet.
Brahdelt: też mam zamiar hodować ziółka i takie tam inne.
Kachazet: może uda Ci się jednak nie uśmiercić storczyka. Mój jednak w moich okropnych warunkach żyje. Podlewam go dość obficie mniej więcej co 10 dni, wstawiam do zlewu i zalewam zimną wodą, czekam aż ocieknie i odstawiam na parapet.
JustMe: na jakim etapie jesteś? Ja nie zszywałam, połączyłam końce kitchenerem.

4 komentarze:

  1. wow ale ekstra
    wygląda obłędnie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, długo patrzyłam na to zdjęcie, zanim skumałam, że z tego ma być sweter ;)
    Fajny jest ten fason, oby Ci gładko poszło dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo jestem pod wrażeniem, bardzo ciekawie to wygląda. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek zapowiada się bardzo ładnie
    Ja tez robiłam kiedyś sweter z koła i blokowałam go na hoola hop zrobionym specjalnie z cienkiej rurki hydraulicznej, które teraz służy mi do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń