Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 19 maja 2012

Granacik, cz1

Zbierałam się do napisania tego posta bardzo długo.

Zaczęłam granatowy sweterek. Trochę mnie namęczył przy nabieraniu oczek, 5 razy próbowałam! I wydaje mi się, że mogłam 3 oczka więcej nabrać :/ Dopiero jak plisę nabiorę będę wiedziała czy się machnęłam o te oczka czy nie. Próbkę zrobiłam, ale wyszła bez sensu, więc nabierałam oczka na czuja. Chyba mój "czuj" nie najlepszy jest. Mam cichą nadzieję, że sweterek nie będzie za mały.

Włóczka jest bardzo miła w robocie (w przeciwieństwie do bawełny merceryzowanej), Dzianina jest miękka i fajnie się układa.

Włóczka: Record 215, kolor granatowy, ze sklepu Biferno.pl

Oprócz tego wyszywam Piaski Pustyni. Idzie mi koszmarnie wolno. Nie mam dobrego sposobu na przyszywanie koralików. Nie podoba mi się to co do tej pory zrobiłam, więc będę wypruwać.

12 komentarzy:

  1. Ale równiutko! Podziwiam i trzymam kciuki za czuja :) Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, ciekawa jestem jak się będzie nosiło :) no i z niecierpliwością czekam na piaski pustyni :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie, szkoda byłoby gdyby okazał się za ciasny tyle pracy już włożyłaś:)Myślę jednak, że będzie ok:)
    Pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. poki co wychodzi jak spod maszyny :-) ..ciekawa jestem tych piaskow pustyni :)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychodzi pięknie i równiutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście włóczka cudnie się prezentuję, nie mogę doczekać się efektu końcowego ;)

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, a możesz coś napisać o wydajności tej włóczki.
    Dumam nad wiosennym sweterkiem i nijak nie moge się zdecydować ile takiej włoczki potrzebuję.
    Pomóż! Proszę!
    Sweterek wygląda jakby był na maszynie robiony. Zdolniacha z Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jeszcze nie wiem jaka jest wydajność. Ja na mój rozmiar (34) mam przygotowane 400g, ale wydaje mi się, że 350 z małym hakiem wystarczy. Na etykiecie jest napisane, że na rozmiar 38 z długim rękawem potrzeba 450g.

      Usuń
    2. Kasiu, bardzo dziękuję za podpowiedź.

      Usuń