Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 5 maja 2012

Weekendowo

Długi weekend służy dzierganiu!

Skończyłam sweter siostrze. W sensie, że dziergać skończyłam, zblokowałam i czekam aż się Jola łaskawie do mnie dotaszczy, żeby zrobić przymiarkę. Ewentualne poprawki mniej będą boleć przed wyszywaniem.

Natura nie lubi pustki, więc na drutach mam Blossom. Przerabiam, znów... Ażur zaraz po praniu pięknie się rozciągał, ale wystarczy kilka dni w szafie i się "kurczy", a wtedy brakuje mi 2cm długości. Nie dam rady go nosić, bo na okrągło pociągam go w dół. Idzie błyskawicznie, więc niedługo wróci do łask. Bo oprócz tego jest super i bardzo mi pasuje do szafy. Przez ostatnie dni, nic innego bym nie nosiła ;)

A na koniec muszę się Wam pochwalić, bo moje ego zostało dowartościowane. Pani Basia ze sklepu Biferno zaproponowała mi współpracę. Dostałam od niej włóczkę (wybraną przeze mnie). Mam już nieśmiały plan co zrobię. Ostatnio w mojej szafie mam sporo marynarskich zestawów. Do pełni szczęścia brakuje granatowego, rozpinanego, kobiecego sweterka, na które niezmiennie trwa moda.


Włóczka: Record 215, w kolorze granatowym, 100% bawełna, 50g/161m
Sklep: Biferno.pl 

W tej pasmanterii robię większość moich włóczkowo-drutowych zakupów. Pani Basia kusi rabatami, więc pilnie zbieram % upustu (które się sumują w zależności od kwoty na jaką były zakupy) na koncie. Przesyłka jest bardzo szybka. Zamówienie złożyłam 1.05, zapłaciłam (oprócz prezentu od Pani Basi, nabyłam jeszcze jedną włóczkę i druty), 2.05 rano dostałam maila, że paczka wysłana, a 4.05 miałam już ją w domu! Ekspresowo! Muszę jeszcze, przy okazji, pochwalić Pana Listonosza, który przyniósł mi paczkę do domu, a nie zostawił awizo, mimo że nie musiał jej targać.

Tę drugą włóczkę pokaże kiedy indziej, bo została nabyta niekoniecznie z przyzwoleniem małżonka. Nie mogę jej bezkarnie obfocić w obecności szanownego Kochanego, nie narażając się na wyrzuty z jego strony. Zapasy, jak już odleżakują swoje, i nabędą praw przez zasiedzenie, a mężowi powiem, że mam je od dawna (jak przystało na prawdzą drutoholiczkę), wtedy pokażę ;)

16 komentarzy:

  1. świetnie, cezkam za tem co tam udziergasz, bo włóczka prezentuję całkiem dobrze:D
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta racja! też wychodzę z tego założenia, że chłop nawet najukochańszy, nie musi wiedzieć o wszystkim:)
    Piękny kolor Twoich moteczków:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny kolor! Ile można mieć niebieskich i granatowych swetrów w szafie?.... Ja mogę kilka. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie mój pierwszy dziergany, granatowy sweterek. Mam jeden kupny, ale rzadko go noszę, bo jakoś mi nie pasuje.

      Usuń
  4. W Biferno jeszcze nic nie kupiłam, wiec będę pilnie śledziła Twoje zmagania z nową cudowną włóczką. Mój Małż ma miękkie serce i na dużo mi pozwala, mimo to jestem włóczkoholiczką nie poprawną i kombinuję podobnie do Ciebie. Chyba wszystkie dziergające tak mają. ;-)
    Pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo z drutoholizmem. Widocznie tak ma być. Śliczny te twoje niebieskości. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Chłopu powiedz, ze to gratis, albo wylosowana nagroda, co oni się tam znają na takich sprawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię granatu, w ogóle go nie noszę, ale jestem ciekawa co z tej włóczki powstanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za niebieskim nie przepadam, ale granatowy lubię. Nawet jeansy tylko w ciemnym kolorze noszę ;)

      Usuń
  7. Twoja granatowa bawelna wyglada bardzo obiecujaco, jestem bardzo ciakawa, co z niej wyczarujesz.
    Ach, ci faceci, kazdy ma tak samo, moj tez.
    Moja babcia mawiala, ze chlopu to mozna tylko pol d...pokazac, bo widzisz mowila, oni maja inaczej. My jak duzo wiemy, to madrzejemy a chlopy jak wiedza duzo, to glupieja hahahahaha.
    Cos w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten granat- jestem wielką fanką tego koloru. Tak więc czekam na efekty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Granat jest mega uniwersalnym kolorem i fantastyczną alternatywą dla czarnego! do jasnych karnacji jak ulał! Nie wątpię że powstanie z tych kłębuszków iście piękny letni marynarski sweterek! Miłego dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przymierzam się do granatowego sweterka, jest mi w tym roku niezbędny. Jeszcze rozglądam się za włóczką i dlatego z uwagą będę śledzić Twoje poczynania.Włóczka nie wygląda na cienką, ale patrząc na ilość metrów w 50g byłaby odpowiednia do moich planów.Mam nadzieję, że będziesz z tą robótką na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę z tą robótką, więc spokojnie pomacasz i obejrzysz :]

      Usuń
  11. Gratuluję współpracy! Ciekawa jestem dzieła, które z tego ślicznego granatu powstanie :) Powodzenia w drutowaniu!

    OdpowiedzUsuń