Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 21 czerwca 2012

Spotkania robótkowe

Ten miesiąc upływa pod tytułem spotkań robótkowych.

Oprócz WWKIP, spotykałam się z Madziulą na naukach sutaszowania. Wisior już prawie skończony. Muszę podszyć filcem tylko. Dziś też byłam u niej, podziubałam trochę i naładowałam akumulatory.

Na dzierganiu publicznym było nas całkiem sporo :] Miło bardzo, bo zaczynałyśmy w nielicznej grupie. Spotkanie było fantastyczne, czas mijał jak szalony, co nowością nie jest ;)

Granacik idzie nieźle. Tfu, tfu. Korpus skończony, plisa zrobiona, guziczki przyszyte i jedna główka rękawa wrobiona (zdjęcie lekko nieaktualne). Po wstępnych przymiarkach wydaje się akuratny :] Szalenie mnie to cieszy, bo ostatnio mam wenę do różnej maści stylizacji marynarskich i akurat granatowego sweterka brak mi.

Powiem słowo o włóczce. Po pierwszym rozczarowaniu, nie wiem czemu myślałam, że to bawełna merceryzowana, jestem zachwycona tą włóczką. Robótka jest mięciutka, ładnie się układa, miło się robi, nie szoruje palców i jest wydajna. Dokładne dane podam jak skończę sweterek.

A włóczka do nabycia w Biferno.

Zapraszam też na nowo otwarty blog Basi-Basty, która robi przepiękne chusty oraz pachworki.

6 komentarzy:

  1. Oj, zazdroszczę miłego spotkania:)
    Granacik już ślicznie wygląda i dużo już nie zostało, skończysz raz dwa:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie prawie że spółdzielnia :)
    Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granacik wygląda po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogłam być z Wami na tym spotkaniu.. Sweterki to Ty robisz w trymiga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się was tam nazbierało!!!
    niezła manufaktura:D
    pozdrawiam z lekka nutka zazdrosci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ile tutaj rąk do pracy :)
    Zawsze zapraszam Cię do siebie, będzie mi bardzo miło
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń