Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 15 sierpnia 2012

Skończone.

Pogoda nas nie rozpieszcza. Od ponad tygodnia jest beznadziejna. Tak nie powinien wyglądać sierpień! Zgłaszam reklamację!

13 sierpnia mieliśmy naszą pierwszą rocznicę ślubu. Byliśmy na kolacji rocznicowej w restauracji, gdzie odbywało się wesele, w Astorii. Dostaliśmy od nich zaproszenie na kolację, po weselu. Muszę powiedzieć, że to szalenie miły gest z ich strony. Z czystym sercem mogę polecić tę restaurację, na wszelkiego rodzaju imprezy i okoliczności, nie tylko ze względu na ten prezent, ale też dlatego, że jedzenie jest przepyszne!  To tyle jeśli chodzi o reklamę ;)

Skończyłam jeden z zamówionych beretów. Zdjęcia na płasko, może klientka zgodzi się zapozować.

Wzór: podałam do niego link, w poprzednim poście
Włóczka: Angora de luxe YarnArt, zużyłam dokładnie 78g na beret oraz kwiat.
Druty: 3mm- ściągacz w berecie, podkładki pod kwiat i płatki, 3,5mm- ścieg patentowy

Wymyśliłam sposób, żeby ściągacz się nie rozciągał nadmiernie (co niestety się zdarzyło w moim berecie, i nie noszę go prawie wcale, bo spada mi z głowy). Początkowy ściągacz 1/1 zrobiłam z oczek przekręconych, przerobiłam podwójną nitką, na drutach 3mm. Mam nadzieję, że to będzie wystarczające. Planuję wydziergać sobie drugi beret, właśnie z takim ściągaczem.

No i na reszcie skończyłam Piaski Pustyni. Nadziubałam się koralików na jakiś czas. Szło mi szalenie wolno, ale jak się w końcu przysiadłam, to w 2 dni skończyłam. Dziś Jola wpadła na czesanie, bo wybiera się na wesele, więc od razu ją obfotografowałam i sweterek oddałam.
Wzór: Ruby Effciowa, w wariacji Stardust
Włóczka: Ana Vitex (Jugosłowiańska ;))
Druty: 3,25 i 3,5mm
Zdjęcia nie powalają, bo pogoda jest jaka jest i Jola nie koniecznie chciała pozować. 
Zbliżenie na koraliki: 
Bez lampy:

Z lampą:



Jak widać użyłam tylko jednego koloru koralików. Nie było potrzeby (i ochoty) na wymiany koloru.

To pierwszy mój sweterek z karczkiem. Podobało mi się dzierganie go, więc sobie też taki zrobię. Kiedyś ;)

Co dalej w planach: kolejny beret już zaczęłam. A co potem, to kiedy indziej ;)

15 komentarzy:

  1. piękny ten piasek i tak ładnie się układa, super wyliczyłaś ilość oczek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] nieźle się nagimnastykowałam przy tych wyliczeniach. Cieszyłam się, że udało mi się trafić w rozmiar Jolowy bez prucia.

      Usuń
  2. Przepiękne te koraliki! Cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten beret, ściągacz z oczek przekręconych raczej nie powinien się rozciągać. Piaski pustyni bajeczne, te koraliki mnie powaliły !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też powaliły ;) temu tyle to trwało, aż od marca!

      Usuń
  4. ślicznie wyszedł ten sweter!! może na któreś spotkanie uda Ci się go wypożyczyć żeby pomacać :)
    taka beretowa się robisz :) tylko w moher beretowy nie idź hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Jeśli się złoży, to wypożyczę na najbliższe spotkanie, 1.09.

      Usuń
  5. sliczny sweterek..delikatny i elegancki...beret rewelacja..bardzo orginalny...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek wyszedł ślicznie. Berecik rewelacja. Chętnie go pomacam na najbliższym spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę, że zdjęcie na płasko nie oddaje całego uroku tego beretu. Co do włóczki to posiadam ją i wydawało mi się, że w robótce wygląda na bardziej moherową, ale się jeszcze zobaczy jak się zacznie z niej dziergać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, trudno mi się odnieść do tego czy jest mocno moherowa. Chyba tak średnio. Nie ma bardzo długiego włosa.

      Usuń
  8. Piaski Pustyni bardzo fajnie wyglądają z tym pasem koralików, coś się ciekawego dzieje na dekolcie i trochę robi za naszyjnik. *^v^*
    Ja też mam jeden sweterek z jugosłowiańskiej wełny (kupionej na allegro z czyichś bardzo starych zapasów), zrobiłam go 5 lat temu i wciąż wygląda jak nowy, mimo intensywnego użytkowania, ha! ^-^*~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :] Włóczka jest bardzo fajna, dostana od cioci. Nie gryzie (przynajmniej mnie), wydaje się, że nie mechaci się łatwo.

      Usuń
  9. Sweterek jest rewelacyjny, prosty i elegancki a koraliki tylko podkreślają jego urodę. Berecik fajny szkoda, że nie na główce:)
    To powinnam napisać na samym początku: wszystkiego naj, naj, naj z okazji pierwszej rocznicy ślubu, kolejnych pięknych rocznic:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń