Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 9 sierpnia 2012

Wyrafinowany brzdąc

Trochę się rozpędziłam dziewiarsko. Teraz trzaskam małe formy.

Zrobiłam sweterek siostrzeńcowi. Zdjęcia, na razie, na płasko. Sweterek poleciał do Stanów, w charakterze prezentu. Mam nadzieję, że dostanę zdjęcia na dziecku.

Wzór: Baby Sophisticate, jest wersja polska, przetłumaczona przez Trusię
Druty: 4,5 mm
Włóczka: różnej maści resztki, akrylowe od mamy cioci i trochę Loreny w kolorze turkusowym.
Modyfikacje: próbowałam wstrzelić się w rozmiar 12-18 miesięcy. Nie wiem czy mi się udało, powiem szczerze. Zobaczymy.

Jestem w trakcie dziubania beretu Sonii Rykiel, na zamówienie. Utknęłam przy podkładce z 260o, ściągaczem 2/2 na drutach 3mm. W tym tygodniu powinnam się z nią uporać.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweterek i prezent udany:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ci wyszedł kołnierzyk a sweterek fajny pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szybki lopez z Ciebie z tym sweterusiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Prawie jak odrzutowiec ;)

      Usuń
  4. Śliczny Sofistuś :) Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszedł:) Ja obecnie też taki dziergam, został mi tylko kołnierz do zrobienia i przyszycie guziczków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się doczekać dziergania kołnierza ;)Mogłam trochę głębszy dekolt zrobić. Przeczytaj tylko instrukcję, bo ja tego nie zrobiłam i musiałam trochę pruć ;)

      Usuń
    2. No niby zrobiłam wszystko jak w opisie (tak mi się przynajmniej wydaje) ale ten kołnierz wyszedł mi za malusi niestety.

      Usuń
  6. Ten sweterek ładnie wygląda z kołnierzem. Kojarzy mi się z małym bibliotekarzem :) i grzecznym małym łobuzem
    podoba mi się też połączenie kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad!!! No super! i forma i kolory - genialne:D szkoda, że ja tym brzdącem nie jestem...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sweterek..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny, lubię połączenie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek. Czekam na zdjęcie na małym modelu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny. Będzie jak znalazł na początek jesieni:)

    Pozdrawiam
    http://wyskoczyospodpazurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest :) Podoba mi się kolorystka. A ja teraz także dziergam dla małego kawalera :)

    Ravelry pokazuje, że obchodzisz dzisiaj urodziny toteż życzę Ci wszystkiego najlepszego, mnóstwo dziewiarskich inspiracji i cudownych udziergów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ravelry się nie myli ;) Mam dziś urodziny. Ślicznie dziękuję za życzenia :]

      Usuń