Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 10 września 2012

Aktualnie:

Sukienka rośnie w całkiem niezłym tempie. Wzór jest uzależniający! Chce się, żeby zygzaczki rosły i rosły. Ciężko się oderwać od dziergania.

Aktualnie długość jest tak mniej więcej do wysokości bioder.


12 komentarzy:

  1. Ależ Ci szybko 'przyrasta' tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że zmodyfikowałaś bloga - na początku lekkie zdziwko bo Fiubździu też było fajne - ale każdy czasem potrzebuje zmian - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam zmian :) trochę się znudziłam.

      Usuń
  3. Idziesz jak burza, coraz więcej widać:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zdziwiłam się na nazwę. Dopiero przy zdjęciach z drugiego posta poznałam i zajarzyłam, że to zmiany :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie wzorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor.A zygzaczki rzeczywiście mogą przyciągać oko :).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tu w nowym looku no i sukienka wzrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się jak zwykle u Ciebie - ślicznie. I rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie piękna kiecka. Chętnie zobaczę ją na właścicielce.

    OdpowiedzUsuń