Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 30 września 2012

Głównie kot

Trochę mnie nie było. Znów podchodziłam do LEP-u. Uczyłam się intensywnie, mam nadzieję, że uda mi się poprawić trochę wynik. Biorę też udział w konkursie na rezydentury, właśnie w tym postępowaniu decyduje wynik tego egzaminu. Zależy mi więc, żeby mieć jak najlepszy wynik. Jestem jednak w stresie wielkim, bo tam gdzie złożyłam papiery jest sporo chętnych, nie wiem jakie wyniki ma moja "konkurencja". Haczyk jest taki, że mogę złożyć na jedną specjalizację, w jednym województwie.

Korpus sukienki skończyłam. I się okazało, że od talii w górę jest za duża...Trochę się zdenerwowałam. Nawet trochę bardzo. Po przespaniu się z tym faktem, zdecydowałam wyciągnąć nitkę i pruć od środka. Jestem w trakcie dorabiania tyłu. Niestety z kotem nie jest to takie łatwe.

 A kot jest superancki. Już się zadomowił, harcuje (ale w nocy już nie wrzeszczy), albo grandzi (jak mówiła moja babcia). Jest generalnie najfajniejszym kotem z jakim miałam do czynienia. I jest mój! Rano, kiedy wychodzę z sypialni (kot nie ma tam wstępu), kot łazi za mną wszędzie. Raz nawet wskoczył do wanny, ale woda go zdezorientowała i bardzo się wystraszył. Jak go wyciągnęłam z wanny, to nie uciekł, tylko położył się na półkę obok i mruczał.

Sam otworzył pudełko, wysypał buty a pudełko sobie przysposobił.

Pomagał mi się uczyć. Zdecydowanie wolał być na książce, niż pod książką.

Jest akrobatą.

Ps. Kot zmienił imię z Hrabiego na Traktorka. Mruczy (traktorzy) tak głośno, że inaczej go nie można nazywać ;) Tomek z uporem maniaka próbuje go nauczyć reagowania na swoje imię. Kot oczywiście ma inny pogląd na tę sprawę.
PPS. Wynik egzaminu udało mi się poprawić.

18 komentarzy:

  1. kociak słodziutki :) Gratuluje poprawienia egzaminu. No i jestem bardzo ciekawa końcowego efektu sukienki... kolorek ma smakowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłaś jak śliwka w kompot Moja Droga :), kto raz sprowadził do domu kota nie potrafi już bez niego żyć :). Ja sama wręcz ubóstwiam moje mruczące futro i nie ma nic przyjemniejszego rano jak wskakuje mi do łożka, trąca swoim mokrym nosem mój nos i mruczy tak głośno, że aż poduszka mi drży :) o żarcie się drze, ale po co się wdawać w szczegóły? :D. Hrabia jest przeuroczy! kocham rude koty :). I wielkie gratulacje za poprawę egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, ale kociak-akrobata :)) Masz wesoło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję lepszego wyniku a z kociakiem mam tak samo jak Ty:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Koty reagują na swoje imię po pewnym czasie - a może ludziom się znudzi i znowu zmienią?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie wiem od czego zacząć. Chyba jednak zacznę od gratulacji- serdecznie gratuluję i życzę powodzenia w konkursie- strasznie pokomplikowane są te szpitalne przepisy. Po drugie kot jest ekstra- powaliło mnie pierwsze zdjęcie, ale jak dotarłam do Akrobacji, to po prostu ryknęłam śmiechem. Niech rośnie zdrowo i mało Wam dokucza. To strasznie wnerwiające jak nie pasuje coś w takim dużym projekcie jak sukienka, no ale co zrobić lepiej spruć jak być niezadowolonym

    OdpowiedzUsuń
  7. Latający kot! *^v^*
    Trzymam kciuki za Twoją rezydenturę! I za poprawienie robótki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot jest wspaniały - nasz jest też rudy z białymi skarpetkami i brzuniem. Nawet asymetryczną plamkę mają podobną na pysiu! Koty doskonale wiedzą, że się je woła, kiedy i nawet po co. One tylko reagują, KIEDY CHCĄ!
    Gratuluję egzaminu! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję poprawienia wyniku. Przykro mi czytać że sukienka wymagała takich poprawek. Świetne zdjęcia kociaka.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaa gratulacje!!!!!!!!!! kot akrobata wygląda cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję:) i trzymam kciuki, żebyś się dostała na wybraną specjalizację.
    kot jest uroczy! a ten skok!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli wynik poprawiony (gratulacje !!) to pozostaje tylko trzymać kciuki za specjalizację. Kociak uroczy. A sukienka z pewnością będzie super - jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Gratuluję poprawienia wyniku egzaminu. To na pewno musi być trudne, pisać kilka razy ten sam egzamin. Zdradzisz nam jaka specjalizacja Cię interesuje? Trzymam mocno kciuki za konkurs!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje. Pewnie, żadna tajemnica. Wybieram się na medycynę rodzinną.

      Usuń
  14. Serdeczne gratulacje poprawienia egzaminu! Jak wszyscy trzymam kciuki za specjalizację. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim za gratulacje :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że udało się wynik poprawić - Traktorek przeuroczy :) ewa

    OdpowiedzUsuń