Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 2 września 2012

Nowe

Wczoraj odbyło się kolejne spotkanie w Białymstoku. Było fantastycznie! Bardzo się cieszę, że nasza grupa zaczęła się spotykać (to już rok i 2 miesiące ;)), cały czas nam przybywa członkiń. Wczoraj dołączyły do nas Agnieszka i Danusia. Aktualnie jest nas +/- 20 sztuk rękodzielniczek.

U mnie aktualnie na drutach sukienka Scorched, z książki Kim Hargreaves Indigo. Wzór jest niesamowicie wciągający. Zygzaczki robi się szybciutko. Zdjęcie takie sobie, niestety, ale aparat zwariował przy zygzaczkach a wielgachnej lustrzanki Męża nie chciało mi się wyciągać.


Zmodyfikowałam trochę wzór. Ze względu na ograniczoną ilość włóczki, którą chcę wykorzystać do ostatniego metra. Robię od góry, w kawałkach, a rękawy zrobię metodą rzędów skróconych. Chcę zrobić sukienkę trochę dłuższą niż we wzorze.

Niestety wydaje mi się, że plecy za wąskie wychodzą, więc będę pruć. 

Na koniec zdjęcia komina, na płasko.
Wzór: Mohair Bias Loop
Druty: 6mm
Włóczka: Angora de Luxe YarnArt

Szalenie podoba mi się ten sposób robienia komina. Przez to, że jest skośny (na początku rzędu dodaje się oczko, a na końcu zamyka), dzianina się nie zwija po zszyciu. Moja modyfikacja, to grubsza włóczka, niż w oryginale.

12 komentarzy:

  1. Komin super,też lubię tak robić!A wzorek na sukienkę świetny.Może narysuj jak się go robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie będę rysować. Nie jestem zbyt sprytna jeśli chodzi o obsługę różnych programów, a nie mam teraz czasu na ich naukę, bo przygotowuję się do egzaminu. Wzór jest dostępny np w książce "ABC dziewiarstwa ręcznego". Zapewne też w innych książkach, bo to jeden z podstawowych wzorów, składający się tylko z prawych i lewych oczek.

      Usuń
  2. Sukienkę miałam okazje podziwiać w realu. Zapowiada się świetnie. Komin super. Kasiu dziękuję bardzo za zorganizowanie kolejnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka zapowiada się rewelacyjnie :D Doskonale widzę zygzaki, to wspaniały wzór, komin wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująco się prezentuję, więc czekam na efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka zapowiada się ciekawie:) Również czekam na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zygzaczki prześliczne, sukienka zapowiada się śliczna, a kolorek bardzo przyjemny. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Byliśmy niedawno w Białymstoku! Pięknie tam u Was!
    Sukienka podoba mi się szalenie! Jak ja żałuję, że nie mam figury do takich sukienek... Za to Ty, Chudzielcu, będziesz wyglądać w niej pięknie :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że w Białymstoku Ci się podobało :)

      Usuń
  8. oj biedna Ty z tym pruciem :( no ale za to piękna sukienka będzie :) a z tym kominowym sposobem to musisz mi łopatologicznie pokazać bo ja nie kumam jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziulka, to łatwizna. Pokażę Ci przy najbliższej okazji :]

      Usuń
  9. sukienka zapowiada sie apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń