Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 15 października 2012

Buciki

Ktoś by pomyślał, że wydzierganie dziecięcych bucików to zajęcie na jeden wieczór. Nie w moim przypadku... Nie, jeśli nic co znalezione w sieci nie podpasowuje. Nie, jeśli samemu się zachciało wzór wymyślić. Nie, jeśli więcej się pruje niż dzierga. Nie, jeśli dziergając sączy się gin z tonikiem... (Na przyszłość: nie mieszać drutów z ginem.)

Ale wreszcie są. Dziś dokupiłam idealne guziczki (drewniane) i mogę Wam zaprezentować skończone buciki:

Wzór: moja impowizacja (jeśli będą chętne to postaram się go rozpisać)
Włóczka: Baby Wool, Alize; trochę resztek brązowego akrylu. Wszystko przerabiane podwójnie. W sumie na czapkę i parę bucików zeszły prawie dwa motki. Została niewielka resztka. Gdyby "podeszwa" bucików nie była innego koloru, to włóczki by nie wystarczyło
Druty: 4,5mm


Zaczęłam Inspirę. Dzierga się całkiem nieźle. Bardzo się bałam dwukolorowej dzianiny, bo moje dotychczasowe próby były totalną porażką. A teraz Magda z naszych białostockich spotkań pokazała mi jak to zrobić, żeby nie ściskać za mocno nitki prowadzonej z tyłu. Zresztą to Magda zaINSPIRowała mnie ;) Na razie nie mam co pokazać, bo dosłownie mam 10rz. Niestety kolorowe dzierganie jest idzie mi tak szybko jak "normalne". Nie do końca opanowałam jeszcze trzymanie nitki i szybką jej wymianę. Obiecuję zdjęcia wkrótce.

Napisałam też porządniejszy wzór na Szyszak Niemowlęcy. Do pobrania w formie pdfu z Ravelry. Pozostałe moje wzory też zpedeefowałam, i można je pobrać z Ravelry, jeśli ktoś reflektuje. Wszystkie są darmowe. Obiecałam też Goniii wzór na Rudego Bąblowca. Cały czas o tym pamiętam i już poczyniłam kroki w tym kierunku.

A na koniec Traktor w swoim placu zabaw.

24 komentarze:

  1. Zdecydowanie sa chętni na wzór! Bardzo mi sie podobają! Guziki faktycznie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buciki:) Ja też bym chętnie skorzystała ze wzoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. te buciki są urocze i takie słitaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętna jestem i myślę, że będzie tych chętnych dużo więcej :)
    Piękne są!
    Guziki idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buciki :) Drink i druty zdecydowanie nie idą w parze :D W moim przypadku to była whisky z colą :) Efekt dziergania marny.

    Chętnie poznałabym sposób na prowadzenie drugiej nitki tak, żeby robótka się nie ściągała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie masz wyboru, tylko do Bstoku na spotkanie przyjechać po nauki do Magdy.
      Jeszcze nie nauczyłam się prowadzić dwóch nitek, więc tę której aktualnie nie przerabiam puszczam. Staram się nie ściskać i przerabiać oczka luźniej.

      Usuń
  6. Kozaczki są niemożliwe!!

    Gonia cierpliwie czeka dziergając w międzyczasie niemały sweterk dla męża więc chwilę to jeszcze zajmie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaaakie cuuuuuudne!!!! I te kwiatuszkowate guziczki!!! SWIETNE!

    Byłabym super wdzięczna za wzór...To napewno znak dla mnie. Na świętach jest w planach mała dziewczynka w rodzinie, i od Marca nie mogę się zdecydować co jej pod choinkę położyć. A że NIGDY nic nie robiłam dla takich maluchów, jestem baaaardzo niepewna do wszystkiego "baby".

    Ale teraz już wiem co między innymi noworodek dostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki są przepięknościowe. Z przyjemnością przygarnę wzór....

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciczki przepiękne, chyba zacznę produkować takie dla siebie, baaardzo mi się spodobały :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki śliczne:) Ja też chętnie skorzystam ze wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki super. Moja pierwsza próba robienia butków dla dzidzia po swojemu skończyła się fiaskiem, nie pomyślałam ze na palcach trzeba na okrągło, zrobiłam kanciasto. Prułam (a w kolejkę dziergania się wepchały butki dla dorosłych:P) Zatem chętnie skorzystam z Twego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki są przesłodkie- rewelacja! Kot ma fantastyczną minę

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie buciki!!! dziecięce-miniaturkowe rzeczy są zawsze takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj fantastyczne! i te podeszwy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne! Koniecznie napisz rozpiskę, cała masa dzieciaków otrzyma takie pod choinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne: słodkie do natychmiastowego zjedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fantastyczne buciki!!!
    Mizianka dla traktorka:)
    pozdrawiam, marlena

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, jak się patrzy na takie cudeńka to aż szkoda że moja córcia tak szybko rośnie :), teraz ma już prawie 5 lat więc takie butki raczej nie wchodzą w grę ale za to otwiera się dużo więcej możliwości jeżeli chodzi o ubiór.

    OdpowiedzUsuń
  19. no buciki cudne a gdzie ten wzor mozna pobrac???

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie, a gdzie można pobrać ten wzór?

    OdpowiedzUsuń