Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 16 października 2012

Buciorki- wzór

Napisałam wzór na buciki. Zapewne nie jest idealnie, ale na razie nic więcej nie wskóram. Jeśli są jakieś błędy, lub macie pytania, to śmiało piszcie. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć i poprawić.

Wzór za darmo do pobrania na Ravelry.


9 komentarzy:

  1. Dzięki za opis. Już dodałam do ulubionych i na pewno w najbliższym czasie je wydziergam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ściągnęłam. Niebawem urodzi się moja siostrzenica, już wiem, co jej wydziergam :) Dzięki za ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne dzięki za wzorek:)Z tego co zauważyłam nie powinny spadać z łapek:) Więc podobne zrobię synkowi do spania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam robić podobne, ale dla mojej bardzo dorosłej córeczki, żeby miała cieplutko w nóżki ... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te buciorki :) Nie mam w pobliżu pasującego szkraba, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki śliczne. Już pobrane. Może jeszcze zdążę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki śliczne. Moje umiejętności jeszcze nie pozwalają mi na zrobienie podobnych (choć małe stópki czekają;), ale mam nadzieję, że już niedługo uda mi się zmierzyć z tym tematem. Póki co, jestem chętna na spotkanie robótkowe - proszę o kontakt wilcze.uroczysko(at)gmail(dot)com
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za wzór. pobrany i czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciorki są świetne! I te piękne guziczki!

    OdpowiedzUsuń