Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 25 października 2012

Dzieciowo i Traktorowo

 Okazało się, że Szyszak jest jeszcze za duży na Właścicielkę. Nie pozostało nic innego jak wydziergać jeszcze jeden.

Też nabrałam 96o na obwód główki, ale na 3mm. Czapeczka jest mniejsza. Mam nadzieję, że tym razem udało się trafić w rozmiar. Przedstawiam Czerwony Kapelutek


Wzór: Szyszak 
Włóczka: Austerman, Merino 160. Zużyłam 24g
Druty: 3mm

Została mi połowa motka, więc postanowiłam machnąć buciczki: Rubinowe Pantofelki (Czarnoksiężnik z Krainy Oz, to mój koszmar nr2, zaraz po Alicji w Krainie Czarów, z dzieciństwa, ale pantofelki chciałabym mieć ;)). Jakiś czas temu pokazała je Pimposhka, od razu skwapliwie dodałam do kolejki, a nuż się nadadzą ;)

Wzór: Saartje's Bootees
Włóczka: Austerman, Merino 160; Zużyłam ok 18g na parę.
Druty: 3mm.

Dawno Traktora nie było. Kot jest strasznym łobuziakiem, ale bardzo kochanym i uroczym. Jak się gniewać, kiedy kot w przypływie miłości wskoczy na kolana, łapkami obejmie za szyję i się przytuli? Dalej Traktora można sfotografować głównie w czasie snu, jeśli oczekiwanym efektem są zdjęcia ostre.



15 komentarzy:

  1. I tak masz dobrze... moje chyba w ogóle nie śpi. a już na pewno nie w tych chwilach kiedy my w domu przebywamy :P Pozostałe kocice cierpią na chroniczne niedospanie, więc kiedy mała dla odmiany zabiera się za polowanie na ludzkie stopy i inne włości - padają jak stoją. Ale ubaw mamy niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciakowe wyroby EKSRTA!!! ja właśnie dostałam włóczkę na kocyk, ale ponieważ przyszłego właściciela, lub właścicielki jeszcze nie ma to na razie sobie poleżakuje.
    Kot jest cudny, one potrafią spać w przedziwnych pozycjach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny piękny szyszk a na Twoim koncie. Buciki są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki! szkoda, że moje nózie się już w takie nie pomieszczą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szyszak jest świetny, też mam go w swojej kolejce do wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna czapka :-) A pantofelki - sama słodycz :-)
    Traktor - jak zwykle - genialny... te jego pozycje we śnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapusia jest super. Kolor dla dziecka jest świetny. Bardziej mi sie podoba niż szary. Do kompletu buciki :)) A kocisko pozycjami w jakich śpi, pokazuje, że ma całkowite poczucie bezpieczeństwa. Tak trzymać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. cały komplecik rewelacyjny - i czapa i buciki :) az mi sie zachcialo, musze poczytac opisy i zastanowic sie czy podołam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kotek odpoczywa jak i moje czapka bardzo fajna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny komplecik dla małego człowieczka :) Nie przepadam za różem, ale ten kolor mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie róż. Taka raczej malinowa czerwień. Ciężko opisać, co to za kolor. Sklep określił go jako wiśniowy. U mnie na monitorze wygląda jak pomieszanie różu z czerwienią.

      Usuń
  11. Butki super, czapka super, kot super! Ja uczę się od kota umiejętności leniuchowania..

    OdpowiedzUsuń