Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 31 października 2012

Na szybko, na koniec miesiąca

Dziś się dowiedziałam, że dostałam się na specjalizację! Pełnia szczęścia :D

O robótkach będzie następnym razem.

Aktualizacja:
Padło pytanie o rodzaj specjalizacji. Już kiedyś pisałam, że będzie to medycyna rodzinna.

30 komentarzy:

  1. To super wiadomość :) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, świetna wiadomośc! Gratulacje ogromne! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serdeczne gratulacje !!!! musisz to oblać żeby się dobrze stażowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie gratuluję :) A pochwalisz się jaka to specjalizacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umknęło mi gdzieś, przepraszam :) Jeszcze raz gratuluję!

      Usuń
  5. Gratulacje! To wspaniała wiadomość! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam na Fejsbuku. Gratulacje! Naprawdę, naprawdę się cieszę, jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Ja też się szalenie cieszę, tym bardziej, że rozwiązuje to większość naszych problemów. A w sumie, to problemy byłyby gdybym się nie dostała na rezydenturę.

      Usuń
  7. Gratuluję i cieszę się Twoim szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że tak będzie, bo kto jeśli nie Ty :))) Ściskam do uduszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Widzimy się na spotkaniu?

      Usuń