Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 20 listopada 2012

Od świtu do zmierzchu

Jak pisałam poprzednio szal ukończyła prawie tydzień temu, czekałam tylko na lepszy moment do zdjęć. Dziś przed południem było całkiem miło, nawet słońce wyszło na moment. Próbowałam zrobić zdjęcia, ale niestety nie mam w domu warunków do ładnych kompozycji, ani oka, żeby je ułożyć.No fotografem to ja nie będę.

Kiedy szukałam wzoru na szal, miałam założenia, że ma być nieduży, robiony od boku do boku, z ażurowym borderem. Znalazłam kilka ciekawych projektów, ale kiedy zobaczyłam to zdjęcie, to wiedziałam, że to strzał w 10! I właśnie to będę dziergać. Szal jest prezentem dla mojej Chrzestnej.

Wzór: From dawn till dusk, za darmo do pobrania z Ravelry.
Włóczka: dostałam ją w zeszłym roku do Cichej1 na spotkaniu robótkowym. Do tej pory leżakowała i czekała na lepsze czasy. Nie mam pojęcia jaki ma dokładnie skład, ale na pewno coś dobrego, bo Gosia z innych włóczek nie dzierga. Zużyłam ok 65g.
Druty: 4mm


Modyfikacje musiałam wprowadzić w ostatniej karcie schematu. Musiałam gdzieś popełnić błąd, bo nie zgadzała mi się liczba oczek (miałam mniej). Kombinowałam trochę jak koń pod górę, ale wyszło całkiem nieźle. Jestem zadowolona z efektu. Mam nadzieję, że Cioci się spodoba.

Przy fotkach oczywiście asystował Traktor. A w sumie to przeszkadzał z całych sił. 

Parapet jest mój!
Nie rozśmieszaj mnie człowieku, zdjęć nie będzie.
Już koniec! Nie widzisz, że ja tu ziewam?!

30 komentarzy:

  1. Zabawny ten Twój Traktor :) Chusta śliczna, klasyczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zaprzeczyć, że Traktor jest zabawny i uroczy. Tylko jak włącza się mu opcja "szkodnik" to już jest mniej miło.

      Usuń
  2. na szal się pewnie skusze bo już mnie zachęciłaś wcześniej pokazując na fb :)
    kocur jest fantastico :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny szal..kolejny projekt czekajacy w kolejce bo tez musze taki miec....kocie slodkie..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Traktor ukradł cały wpis- boski jest! (chociaż pewnie o 5 nad ranem nie!) Fajny wzór, dopisuję sobie do kolejki. I piękny kolor do niego dobrałaś. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wyrósł już z pobudek nad ranem. Teraz wytrzymuje bez hałasowania do naszej pobudki. Chyba, że pobudka, przeciąga się do 9, wtedy siedzi pod drzwiami sypialni i miauczy żałośnie.
      Dziękuję :] Kolor jest trudny do uchwycenia, bo jest delikatnie melanżowy. W zależności z czym się go zestawi taki kolor dominuje. Jeśli z brązem to brąz, jeśli z różem to róż. Bardzo ciekawy kolor.

      Usuń
  5. Traktor jest rozbrajający :) a szal bardzo ładny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal i piękne zdjęcia, kompozycje z Traktorem, oczywiście NAJ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się cioci nie spodoba, a ja mogłabym być Twoją nową ciocią:)))
    Wiem, że z wełną i by mnie okrutnie gryzło, ale dałoby się chyba nosić pod kołnierzem kurtki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, mogę Ci taki wydziergać, tylko musimy jakąś włóczkę nabyć, bo w moich zapasach nic odpowiedniego nie mam.

      Usuń
  8. Szal śliczny, przepis już na dysku zapisany :) Kiedyś może znajdę na niego czas. Kociak uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Traktor wcale nie przeszkadzał... bez niego zdjęcia nie byłyby już takie same...
    Chusta - rewelacyjna :-) Genialny wzór i wykonanie. Bardzo lubię takie szaliko - chusty :-)
    A ostatnie zdjęcie powaliło mnie na kolana :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ziewający kot najlepszy
    a rękawiczki są opisane tu:
    http://uantoniny.blogspot.com/2010/01/jak-wykonac-rekawiczki-dla-zakochanych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za podesłanie wzoru :D Wydziergam sobie i mężowi ;)

      Usuń
  11. szal wyszedł bardzo fajny a Traktorek niczego sobie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szal. Zabawny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koty zawsze muszą przeprowadzić kontrolę jakości wyrobu ręcznego, czasami nawet kiedy jeszcze wyrób jest mokry i się blokuje! *^o^*
    Bardzo ładny szal, delikatny i z interesującym brzegiem. Stworzony do noszenia w towarzystwie pereł! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :] Moja Ciocia jest szalenie elegancką kobietą i moim zdaniem szal pasuje do niej jak ulał ;)

      Usuń
  14. Szaliczek piękny, delikatny i baaardzo kobiecy. Niestety kot przebił urok szalika. Jestem zakochana w pani kocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówmy sobie po imieniu. "Pani" to takie formalne. Jestem Kasia.
      Jestem świadoma, że Traktor ukradł cały splendor ;) Ja też jestem zakochana w Traktorku :]

      Usuń
  15. Kasiu chusta jest przepiękna, taka delikatna, w kompozycji z tymi perełkami/koralikami wydaje się być leciutka i szlachetna. Rzecz jasna żadnych brakujących oczek nie znalazłam. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna chusta...a Traktorek zabójczy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co piękniejsze, Traktorek czy chusta:0
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  18. Szaliczek jest przepiękny,idealnie trafiłaś z włóczką. Ostatnie zdjęcie Traktorka wywołuje uśmiech na pyzaczach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna chusta, ja o tej porze też mam problem ze zrobieniem nadającego się zdjęcia.. wszędzie ciemno :(

    OdpowiedzUsuń