Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 23 lutego 2013

Przegląd tygodnia

Dziś znów post zbiorczy ;)

Ten tydzień obfitował w wydarzenia.

Na początku nasza rodzina się powiększyła!
 Moja siostra urodziła syneczka. Dla niego zrobiłam szary Wyrafinowany Dziecięcy Sweterek Bibliotekarza ;) Nowy członek familii jest malutki i śliczniutki.

A teraz zaczęłam kolejny dziecięcy sweterek: Cztery słonie, co prawda nie różowe i bez kokardek ;) Na razie w fazie wstępnej. Jak będzie dalej jeszcze nie jestem do końca pewna.

Skończyłam bolerko testowane dla FasOli. Jestem nim zachwycona. Przyjemnie się robiło, dość szybko. Najdłużej chyba zajęła mi szydełkowa bordiura. Ale to dlatego, że nie szydełkuję i Ola musiała mi łopatologicznie wytłumaczyć, krok po kroku co mam czynić ;)

Zdjęcia na płasko w wannie (tutaj o tym tricku pisze Pimposhka, a ja na niego wpadłam niechcący). Na człowieku postaram się obfocić jak najszybciej się da.

Wzór: Vintage Bolero by FasOla, rozmiar xs
Włóczka: Kid Royal
Druty: 4mm
Szydełko: 1,6mm

Na koniec moje koralikowe zmagania. Przez tydzień prawie nic nie przybyło. Z powodów j,w. Na pewno będę miała dłuższą przygodę z koralikowaniem, bo moje siostry już poskładały zamówienia na bransoletki. Ekwipunek niezbędny do koralikowania do nabycia u Jolinki w sklepie.

Jest to idealna robótka do torebki, a jak ma sie takie etui, to już w ogóle cud miód ;)

Etui do nabycia w sklepie mojego małżonka (klik i klik). Możliwy odbiór osobisty w Bstoku.

Na koniec nie mogłoby zabraknąć kota.

Traktor musi chociaż łapą dotknąć, wszystko co kot ma w zasięgu wzroku.

Zdjęcie nieostre, ale Traktor cały czas się ruszał. Właśnie taki z niego pomocnik. A mina powinna wszystko wyjaśniać, jakie są intencje kota względem koralików.

26 komentarzy:

  1. Gratuluję Ciociu!!!! Ja zobaczyłam skrót posta na blogerze i Twoje zdjęcie z noworodkiem to myślałam że to Ty urodziłaś i się zastanawiałam jak to możliwe że przegapiłam ciążę ;) no niby nie każdy musi się chwalić na blogu swoim prywatnym życiem, ale czasami takie rzeczy wychodzą gdzieś przy okazji .....
    Słoniki zapowiadają się fantastycznie, bolerko piękne ale i tak buzia mi się śmieje na widok Traktora i koralików :) jakie ja mam szczęście że mojego Borysa w ogóle nie interesują motki ani inne robótkowe przydasie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Generalnie to się z Wami dzielę prawie wszystkim, więc o ciąży tez pewnie bym się pochwaliła :P
      Traktor tak robi z każdym sznurkiem jaki znajdzie...

      Usuń
  2. Dzidziuś słodki.Bolerko cudne-mozna prosić o wzór.Kot fajowy i imię ma nie kocie.Sweterek dla maluszka zapowiada się super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest w trakcie pisania przez FasOlę, zapewne niedługo będzie do kupienia. Będę informować na bieżąco.

      Usuń
  3. gratulacje dla świeżo upieczonej cioci:) Traktorek jest super z zapałem pomaga w koralikowaniu pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoniki wychodzą piękne:) Scena z kicią i koralikami jak z horroru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla młodej mamy i taty!Świetny ten twój Traktor! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bobas gratulacje. Słoniki ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję siostrzeńca! Sweterek w słonie przeuroczy, szczególnie te pastelowe kolory. Bolerko wyszło śliczne i świetnie w tym kolorze. Traktor jak zawsze niezawodny:-))) Mój Ignacy też uwielbia wszelkie zabawki pani, z zabawek pana tylko wędka wzbudza jego entuzjazm ( szczególnie szczytówka!) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktor miał swoją wędkę, którą połamał... Bez komentarza to zostawię ;)

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się to co ktoś wydziergał, a co znajduje się na pierwszym zdjęciu ;)

    ale reszta też mi się podoba i tyle już masz koralikowego sznura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się pierwszy Udzierg bardzo podoba ;) Siostra i szwagier dobrze się spisali ;)

      A przestań, te koraliki jak krew z nosa idą.

      Usuń
  9. Dzidziuś śliczny - niech rośnie zdrowy i mądry! Bolerko jest piękne a sweterek w słonie zapowiada się rewelacyjnie! Ciekawe, co to za włóczka?
    Pozdrawiam,
    Asia z mijających chwil 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka to:
      szara- Cotton Gold Alize
      żółta- Lorena Madame Tricot, z zapasów sprzed lat ;)

      Usuń
  10. Takie maluchy są słodkie. A korzystając z okazji także będę się chwalić, bo ja również będę mogła dziergać miniaturowe ubranka dla dzidziusia mojej siostry, ale muszę poczekać jeszcze trochę, bo to dopiero 8. tydzień. Bolerko jest cudne. Zastanawiam się, czy przy tym fotografowaniu w wannie ma znaczenie oświetlenie (u mnie jedynie sztuczne) ale pewnie w najbliższym czasie wypróbuję tę metodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje i Tobie i Twojej siostrze!
      Ja mam w łazience tylko sztuczne światło, które daje cienie w wannie, ale jak użyłam lampy to cienie znikły a kolor jest prawie identyczny jak w rzeczywistości. Jak robiłam bez lampy, to cieni w wannie też nie było widac, tylko kolor wyszedł bez sensu.

      Usuń
  11. Gratulacje dla Cioci i przede wszystkim Mamy!
    Pięknie zapowiadają się żakardowe słonie i bransoletki, które też mnie niezwykle wciągnęły – jako chwilowa i przynosząca szybkie efekty odskocznia od "długodzianinowych" projektów:) ...a z Traktorem to widzę, że nie masz nudno;))
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie z Traktorem nudno nie jest.
      Niestety słonie wydają mi się za małe, więc sprułam całość, i szukam innego wzoru. Te słoniki są na 20o, a sweterek na 80 jest za mały, a na 100 za duży. :(

      Usuń
  12. a czyj pomysł na etui na szydełkową robótkę??
    Mały obywatel świata niech zdrowo i radośnie rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję siostrzeńca!!! Ja też za kilka tygoni zostanę ciocią. Oglądam cuda jakie tworzycie i bardzo chciałabym się z Wami spotkać. Mój adres mailowy kerman77@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie Katarzyna Herman

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze maleństwo.Życzę mu dużo słoneczka w życiu i samych prostych dróżek, a przy takiej kochającej rodzince na pewno wyrośnie na fajnego faceta. Robótkowanie dla maluchów to sama przyjemność. Podoba mi się wzór słoników i zapewne maluszkowi też przypadnie do gustu.
    Pamiętam jak w trudnych czasach braku czegokolwiek w sklepach, robiłam sweterki i skarpetki dla moich synów ( nawet leżąc na sali przedporodowej dziergałam skarpetki, bo mnie to uspokajało i koiło skurcze ).
    Bolerko super.
    Zawsze chętnie oglądam poczynania kota ( bardzo mi przypomina mojego kotka z dzieciństwa ).
    pozdrawiam










    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje świeżo upieczonej cioci ;)
    Bolerko super!

    Ile motków poszło Ci na Inspirę? Też robię z Delighta, ale boję się że kupiłam za mało - wolę się upewnić i dokupić, póki jeszcze są dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam po 2 kolory 02 i 07. Jednego zużyłam prawie 2 motki, a drugiego 1,5. Z reszty wyszły mitenki, i zostały mi małe ogryzki obu kolorów. Rozmiar celowany na mniej więcej 107cm w obwodzie.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź. Tak jak myślałam, muszę dokupić jeszcze 1 motek :) Myślałam za zamknę projekt w 2 i 1 motku...

      Usuń
  16. To teraz będzie dużo małych robótkowych ciuszków :) Ten ze słonikami zapowiada się super, fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje i wszystkiego najlepszego dla dzidziusia, rodzicow i cioci :-)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń