Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 23 kwietnia 2013

Traktorro

Traktor we własnej osobie:

  

Ale o so chodzi?

 Drzemka chłopaków w ciągu dnia.

 Kulturalny kot nie pije z miski, ale z własnego kubeczka, który stoi na parapecie przy stole.

 Poznał nowego przyjaciela, trochę się go bał, i zjadł jego bobki, zanim człowieki zareagowały.

 Astronauta


Traktor pożegnalny.

13 komentarzy:

  1. faaaaajny :-)
    a ja mam kota panierowanego. bo śpi w garażu w trocinach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot panierowany mnie rozbroił :)

      Usuń
  2. Jaka kotunia zdziwiona na pierwszym zdjęciu, ślicznego masz Traktota! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny! Świetne zdjęcia, a kosmita genialny...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A niekulturalny kot pije z cudzego kubka stojącego na stole i moczy w nim łapy, roznosząc napar z pokrzywy po mieszkaniu... ><
    Traktor jest słodem! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pił Traktor z cudzego kubka, dlatego dostał swój prywatny. Ostatnio przyłapałam go na próbie picia z dzbanka.

      Usuń
  5. Kotek przecudowny ;) moi rodzice mają rudego i strasznie im zazdroszczę ;) Chociaż sama mam dwa wariaty

    OdpowiedzUsuń
  6. przynajmniej nie sika po kątach tak jak mój sikacz.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sikał... Ale jak dostał większą kuwetę, to przestał.

      Usuń
  7. z tym kotem w pralce to trzeba uważać
    był jeden taki co tak lubił i dał sie niepostrzeżenie wyprać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pralka na codzień jest przymknięta i kot jeszcze nie umie jej otwierać. Tak zdarza mu się tylko jak pranie szykuję, a przed zamknięciem sprawdzam czy kota nie ma.
      Przeszły to kot wyprany?

      Usuń
  8. No jak u Hiczkoka (przepraszam ale nie chce mi się zastanawiać jak napisać poprawnie oryginalnie jego nazwisko) najpierw trzęsienie ziemi a potem napięcie rośnie:) Wszystkie zdjęcia powalają :)

    OdpowiedzUsuń