Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 12 maja 2013

Niedziela

Trochę mnie nie było. W sumie to nie miałam co pokazywać. Bransoletki dla siostry były rozgrzebane. Czekałam aż wszystkie skończę, żeby u Jolinki dobrać końcówki. Nie miało sensu latanie co 2 dni.

Kilka dni temu w końcu się do niej wybrałam. Oto efekt.

Są jeszcze 2 bransoletki, ale zapomniałam je sfotografować zanim poszły w ludzi.

Zaczęłam też wiosenny sweterek. Zastanawiam się czy starczy mi włóczki. Wszystko na to wskazuje, ale wolę nie zapeszać ;).

Prezentuję więc Miętową Milenę w fazie poczwarki. (znów zdjęcie pks-owe)

Byliśmy dziś na pikniku. Niedaleko nas jest park, zapakowałam jedzenie, koc, i pojechaliśmy na rowerach. Zjedliśmy trochę przysmaków, pobyczyliśmy się, zostałam doszczętnie zgryziona przez komary i wróciliśmy do domu. Miło spędzone popłudnie niedzielne.

Traktor w piątek skończył rok. Z tej okazji dostał pyszności, kocich łakoci i nowe zabawki. Rozpiszczania było co nie miara. Człowieki nawet nie poszył spać o regularnej porze, tylko z kotem siedziały do późnej nocy. No pełnia szczęścia.




19 komentarzy:

  1. Bransoletki mają przepiękne kolory, a najlepiej wyglądają razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze ode mnie pomiziaj Traktorka:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie robię pierwszą bransoletkę i masakra:(((((krzywo nie równo,pruję,robię i pruję,koszmar:(brrrrrr:(Twoje są śliczne ,równe cudne:))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrażaj się. Moja pierwsza była sztywna jak stal. Musiałam wszystko pruć, bo nie byłoby szans na noszenie. Wszytsko to kwestia wprawy. Trenuj dzielnie.

      Usuń
  4. Milena zapowiada się cudnie, ten kolor pięknie podkreśla wzór.A można wiedzieć gdzie kupiłaś włóczkę? Traktora wygłaskaj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania Stasiak robiła wyprzedaż swoich zapasów i załapałam się na Cotton Eco w kolorze 00072. Gdzie Ania je nabyła, to już nie wiem.

      Usuń
  5. no właśnie problem z tym piknikami polega na komarach ...
    u mnie też bransoletkowo tylko że bardziej kolorowo (nie czuję że rymuję hihi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że mój Kochany Małżonek, po fakcie pokąsania mnie stwierdził, że mamy przeciwkomarze bransoletki....

      Usuń
  6. Sweterek zapowiada się pięknie! I zazdroszczę pikniku! Uwielbiam taka formę byczenia się, choc zdecydowanie mówie komarom nie :)
    A bransoletki sa świetne:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowy sweterek! Jaki cudny kolor i zapowiada się super, jak to u Ciebie :) Bransoletkowego bakcyla złapałaś i widzę, porządnie trzyma. A ja swój sznur tak na raty kończę, ale już bliżej niż dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłubię lariat, ale z moim tempem, to nie wiem kiedy skończę.

      Usuń
  8. Cudnego masz tego rudzielca :) Koty są jednak the best!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym bardzo do Was dołączyć, jeśli nie w najbliższą sobotę, to na kolejne spotkanie. Proszę o kontakt emilia.rutkowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bransoletki! Sama muszę w końcu spróbować taką zrobić, bo cały czas wzdycham do komputera jak takie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bransoletki, a kolorek dziergadełka wspaniały! Niecierpliwie czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Traktorka :) Bransoletki super, ja też wpadłam w ich sidła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzenia długiego i szczęśliwego życia dla pana kota Traktora :)
    Mam ochotę na zrobienie takiej bransoletki ale nie wiem ile sztuk 2 mm koralików potrzeba, oczywiście orientacyjnie. Mogę prosić o radę?
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam koralików Toho w rozmiarze 11/0, na bransoletkę wystarczy torebka 10g, a nawet zostaje mi zawsze trochę.

      Usuń