Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 15 czerwca 2013

MM

Moja MM skończona. Dziękuję wszystkim za oddane głosy pod poprzednim postem, bardzo mi pomogły. Przespałam się z tą myślą i stwierdziłam, że to jest to czego oczekiwałam od tego sweterka. Czyli zostaje, bez prucia, chociaż Basia usiłowała mnie podpuścić do sprucia ;)

To jest pierwszy sweterek, w którym podszyłam plisy. I jestem bardzo z tego zadowolona. Nie wiem czemu wcześniej tego nie robiłam (chociaż teoretycznie wiedziałam, że to pomaga na podwijanie się plis). W moim przypadku pomogło. Najgorsza część to ta, kiedy trzeba zrobić dziurki na guziki. Ja swoje najpierw wyciełam, ale kiedy uświadomiłam sobie, ile to podszywania, to poszłam na łatwiznę i po prosty opaliłam dziurki. Sztuczny materiał ładnie się topi. Nie polecam tej praktyki przy bawełnianych taśmach.


Zbliżenie na detale. Guziczki pomogła mi dobrać pani z Dziupli (sklep z dodatkami krawieckimi). A tak na prawdę, to ona sama je dobrała. Ja wyciągnęłam sweterek i powiedziałam, że szukam guzików, a ona po prostu podała mi idealne.

A teraz całość:



Wzór: Milena, Effci
Włóczka: Eco Cotton, Schachenmayr
Druty: 3,5mm ściągacze, 3,75mm reszta
Modyfikacje:
- ściągacz tylko 1/1 przekręcony, ok 20rz
- chyba zmodyfikowałam liczbę oczek jaką nabrałam
- plisy węższe
- proste rękawy 3/4

Koralikuję jak najęta, ale jakoś o zdjęciach zapominam, przed oddaniem bransoletek. Teraz wydłubałam 2 Joli na imieniny, i 3 sobie, ale są jeszcze bez końcówek, więc i bez zdjęć. Może w tym tygodniu coś zakupię.

A na koniec jak zwykle Traktorek. Tak się nosi kota, a najlepiej jak się jednocześnie drapie po brzuszku.



51 komentarzy:

  1. Sweterek jest śliczny, dzisiejsze zdjęcia utwierdziły mnie w przekonaniu, że absolutnie nie jest za mały :) a Traktorek- zaskoczył mnie swoim rozmiarem, kurczę myślałam, że to ja mam wielkiego kota (oczywiście nie biorąc pod uwagę kocich gigantów jak main-coony, norweskie leśne i syberyjskie), ale traktor chyba większy od Borysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktor, to kawał kota, i to duży kawał kota. jest bardzo długi i wysoki, a przez to masywny. Na tych zdjęciach to dobrze widać ;)

      Usuń
    2. Wiesz mój Borys też jest długi i wysoki, teraz w lecie z wagi spadł ( jak co roku) ale traktor chyba większy :), piszę to z podziwem, bo w przeciwieństwie do własnej postury, kocham wszelkie duże rasy zwierzów- ukochana rasa psów - dog niemiecki, kotów - norweski leśny i main- coon, koni- belgijskie itp. itd.
      Traktor jest bombowy :)

      Usuń
  2. Sweterek wygląda świetnie:) dobrze że się nie dałaś podpuscic i nie sprulas:) dla Twojej figury idealny wręcz! A Traktor( to jego imię?) Faktycznie pokaźnych rozmiarów:) gdyby nie kolor oczu mogłabym przysiadz że to mój Odi.. nawet skarpety ma takie same:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Traktor to jego imię, bo tak głośno mruczy.

      Usuń
  3. Pani Doktor, prezentujesz się Pani (z szacunkiem i atencją wszelaką!) niczym gimnazjalistka!
    A Traktor przy Tobie... niczym ryś!
    To naprawdę kawał kota - szczególnie przy tak efemerycznej i delikatnej istocie, jaką jesteś. A ja pamiętam go, jak był jeszcze maleńkim drobiażdżkiem:)
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, tak, o gimnazjalistce słyszę od dawna ;P
      Traktor, ryś. Obśmiałam się :D
      I ten nasz rysiek uwielbia być noszonym na rękach.

      Usuń
  4. Ależ to wielki kocur... szok. A sweterek bardzo ładny, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie w nim wyglądasz, dobrze że nie prułaś :) Moja Szyszka przy Traktorze nadal jest kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe szczęście, że nie sprułaś tego sweterka - jest idealny i super w nim wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Traktor chyba jest kombajnem a nie traktorkiem ;) jest ogromny :D cieszę się, że nie prułaś sweterka, bo jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wielki to on nie jest. A mentalnie, to dalej malutki kociaczek.

      Usuń
  8. Sweterek śliczny.Kot wspaniały i duzy jak z filmu chyba Garfild.Kawał kota.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wygląda i pasuje Ci idealnie a kiciuś fajny:))) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. No no no... Ten Kocio zaraz będzie większy od Ciebie ;)
    A sweterek b.b.b. ładny i bardzo dobrze, że nie został spruty - bardzo mi się podobał także na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy boski, szczególnie z tą wzorzystą sukienką! I rzeczywiście Pani z Dziupli ma oko do dobierania guzików. *^o^*~~~
    Podszywanie plis zapobiega wywijaniu się i rozciąganiu brzegów, przekonałam się o tym przy mojej Chmurce, gdzie cienka wełna podczas blokowania rozciągnęła się na brzegu z dziurkami, którego nie podszyłam, ale była idealnie zdyscyplinowana na brzegu z guzikami. Muszę podszyć również ten pierwszy brzeg. ^^*~~
    Ja rozumiem, że Ty duża baba nie jesteś, ale Traktor zaczyna wyrastać na tygrysa! Wow! *^-^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go trochę bronić, on się tak rozkraczył, że wygląda na giganta. Jest dużym kotem, ale bez przesady ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładny, udany sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  13. traktor pieszczoch :) a sweterek w realu jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pieszczoch. Jemu się wydaje, że jest malutkim kociaczkiem.

      Usuń
  14. Kolejny, cudny sweterek............................. dla lalki.




    to zazdrość przeze mnie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu dla lalki :P Dla mikrusa ;)

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz w sweterku:)))Traktorek jest boski:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszedł Ci idealnie- mały kobiecy sweterek do sukienek i spódnic. I ten kolor obłędny. Ja mojego Ignacka też tak noszę bo sam się domaga jak dziecko. Do tego jeszcze w trakcie noszenia gniecie kluski i wsadza mokry nos do ucha. Głaski dla traktora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktor też się domaga. Noszenie musi się odbywać na stojąco, kiedy siadam, to niezadowolony ucieka.

      Usuń
  17. No i pieknie! Wyszedł znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze, że w sweterku dobrze się czujesz :)) I cieszę, się, że nie prułaś, bo tak wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz w tym sweterku:) pięknie, fantastycznie, super!....a ten Twój Traktor to słusznej wielkości kocisko! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękny! Bardzo mi sie podoba.
    Ale ten kocurek to olbrzym jakiś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda jak należy czyli dobrze, że jednak nie prułaś:)
    Duży jest Traktorek albo Ty Kasiu taka drobniutka, hihi:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba powieszę sobie Twoje zdjęcie na lodówce. By dążyć do doskonałości :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweterek, pięknie Ci w nim! I do tego ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm albo Traktor taki wielki, albo Ty taka drobniutka. Wygląda jak małe lamparciątko, a nie kotek :). Swetrek wyszedł przepięknie i kolor taki letni. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lamparciątka jeszcze nie było ;) Przekażę mu dziś ;)
      Ja jestem mikroskopijnych rozmiarów.

      Usuń
  25. Sweterek jest SUPER, pasuje do Twojej figury idealnie. A kota masz prawie pod kolor wlosow ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot bardziej rudy. Na zdjęciach trochę wyblakł. A ja z kolei blondynką jestem. Więc na zdjęciach wyglądamy podobnie, ale na żywo jest diametralna różnica.

      Usuń
  26. Jak mogłaś myśleć o spruciu tego pięknego sweterka, jest idealny dla Ciebie . Wyglądasz w nim bosko, kobieco i niezwykle elegancko. Tak mi się ten kolorek spodobał że kupiłam sobie podobna bawełnę. Nigdy nie robiłam nic z bawełny i bardzo żałuję , ze dopiero teraz ją odkryłam.
    Dzięki Kasiu.
    Traktorek jest rozkoszny choć to już duży kotek ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo mi miło, że stałam się inspiracją :]

      Usuń
  27. Jak mogłaś myśleć o pruciu tego sweterka?! Skandal! Ślicznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń